StPr/24/2726
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 6 400 PLN
+ dodatki
Zakres obowiązków:
Sprawy wynikające z zakresu działania głównych księgowych na zasadach
określonych w ustawie o finansach publicznych,
prowadzenie rachunkowości jednostki,
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
opracowywanie planów finansowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych
i statystycznych,
współudział w opracowaniu planów rzeczowo-finansowych,
wykonywanie kontroli finansowej,
sporządzanie okresowych (miesięcznych) informacji o sytuacji finansowej
Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu,
nadzorowanie gospodarki magazynowej, druków ścisłego zarachowania oraz
gospodarki kasowej,
prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą.
Miejsce pracy:
Jana Kilińskiego 86, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Pracodawca:
Zarząd Dróg Grodzkich
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- komunikatywność, osoba samodzielna, osoba odpowiedzialna, umiejętność obsługi komputera , umiejętność obsługi urządzeń biurowych, obsługa programów MS Word i Excel
- Znajomość przepisów dotyczących m.in.: samorządu terytorialnego i finansów publicznych, w szczególności ustawy "Kodeks postępowania administracyjnego", ustawy "O finansach publicznych", ustawy "Prawo Zamówień Publicznych", pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, umiejętność samodzielnego i logicznego myślenia, doświadczenie w pracy przy udzielaniu zamówień zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publiczbych.
Inne wymagania:
Znajomość przepisów dotyczących m.in.: samorządu terytorialnego i finansów publicznych, w szczególności ustawy "Kodeks postępowania administracyjnego", ustawy "O finansach publicznych", ustawy "Prawo Zamówień Publicznych", pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, umiejętność samodzielnego i logicznego myślenia, doświadczenie w pracy przy udzielaniu zamówień zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publiczbych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
84-639-61-89
Wymagane dokumenty:
wymagane dokumenty na stronie https://zdg-zamosc.nowybip.pl/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon