StPr/24/2085
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 9 000 PLN
Wynagrodzenie: 9000-12000 zł brutto
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych i sporządzanie sprawozdań finansowych.
2. Opracowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących rachunkowości.
3. Organizacja i nadzór nad inwentaryzacją mienia jednostki.
4. Wycenianie aktywów, pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego.
5. Zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych oraz ich archiwizacja.
6. Sporządzanie i analiza planu finansowego jednostki.
7. Kontrola zgodności umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym.
8. Rozliczenia z kontrahentami, ZUS i Urzędem Skarbowym.
9. Opracowywanie taryf wodno-kanalizacyjnych oraz kontrola wskaźników rozliczeń.
10. Nadzór nad przepływem środków finansowych jednostki.
Miejsce pracy:
Królowej Jadwigi 2, 59-330 Ścinawa, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŚCINAWIE sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
- Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo kraju UE, EFTA, Konfederacji Szwajcarskiej lub innego, zgodnie z przepisami szczególnymi. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność za przestępstwa określone w ogłoszeniu. 4. Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie wymaganym do wykonywania obowiązków. 5. Spełnienie jednego z poniższych warunków dotyczących wykształcenia i praktyki w księgowości: - Wykształcenie wyższe ekonomiczne (magisterskie lub podyplomowe) oraz co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości, - Wykształcenie średnie ekonomiczne i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości, - Wpis do rejestru biegłych rewidentów, - Certyfikat księgowy lub świadectwo kwalifikacyjne do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów z zakresu: - Księgowości spółek prawa handlowego i jednostek budżetowych, - Ustawy o samorządzie gminnym i finansach publicznych, - Ordynacji podatkowej oraz podatków dochodowych (CIT, PIT), - Ubezpieczeń społecznych, prawa pracy oraz rachunkowości budżetowej. 2. Umiejętność sporządzania sprawozdań, analiz i prognoz finansowych. 3. Doświadczenie w opracowywaniu taryf wodno-kanalizacyjnych. 4. Biegła obsługa narzędzi informatycznych, w szczególności MS Excel. 5. Doświadczenie w prowadzeniu księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych i spółkach prawa handlowego. 6. Znajomość systemów księgowości komputerowej. 7. Umiejętności interpersonalne: samodzielność, kreatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo kraju UE, EFTA, Konfederacji Szwajcarskiej lub innego, zgodnie z przepisami szczególnymi. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność za przestępstwa określone w ogłoszeniu. 4. Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie wymaganym do wykonywania obowiązków. 5. Spełnienie jednego z poniższych warunków dotyczących wykształcenia i praktyki w księgowości: - Wykształcenie wyższe ekonomiczne (magisterskie lub podyplomowe) oraz co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości, - Wykształcenie średnie ekonomiczne i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości, - Wpis do rejestru biegłych rewidentów, - Certyfikat księgowy lub świadectwo kwalifikacyjne do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów z zakresu: - Księgowości spółek prawa handlowego i jednostek budżetowych, - Ustawy o samorządzie gminnym i finansach publicznych, - Ordynacji podatkowej oraz podatków dochodowych (CIT, PIT), - Ubezpieczeń społecznych, prawa pracy oraz rachunkowości budżetowej. 2. Umiejętność sporządzania sprawozdań, analiz i prognoz finansowych. 3. Doświadczenie w opracowywaniu taryf wodno-kanalizacyjnych. 4. Biegła obsługa narzędzi informatycznych, w szczególności MS Excel. 5. Doświadczenie w prowadzeniu księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych i spółkach prawa handlowego. 6. Znajomość systemów księgowości komputerowej. 7. Umiejętności interpersonalne: samodzielność, kreatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
767449872
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon