StPr/24/0657
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 3 250 PLN
Dodatkowe benefity: dodatek funkcyjny wysługa lat
Zakres obowiązków:
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU:
- prowadzenie rachunkowości placówki Ogniska Pracy Pozaszkolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych;
- sporządzanie deklaracji podatkowych;
- sporządzanie i wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków jednostki;
- opracowanie projektów przepisów wewnętrznych w zakresie księgowości;
- opracowanie planów finansowych i bieżąca kontrola ich wykonania;
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego;
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
- dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz ich dekretacja;
- rozliczenie inwentaryzacji na podstawie ewidencji księgowej;
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
- nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych;
- sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu sprawozdawczości funduszu oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa;
- rozliczenie środków finansowych pozyskanych z programów unijnych, dotacji;
- wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora OPP należą do kompetencji Głównego księgowego.
Warunki pracy i płacy:
0,50 etatu;
termin rozpoczęcia pracy: 01 marca 2025 r.;
miejsce pracy: budynek biurowy wyposażony w zaplecze socjalne, kadrowe;
charakter pracy: praca w ustalonych godzinach, w pomieszczeniu ze stanowiskiem komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, kreatywności oraz umiejętności zarządzania czasem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu listopadzie 2024 r., tj. miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Ognisku Pracy Pozaszkolnej w Mikołowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi 0%
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY: umowa na okres próbny ok 3 miesiące, docelowo czas nieokreślony
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów
PRACA W DNIACH I GODZINACH: Od poniedziałku do piątku, godziny do utalenia z pracodawcę w przedziale czasowym pomiędzy 08:00 do 16:00
Miejsce pracy:
Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Pracodawca:
Ognisko Pracy Pozaszkolnej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- 1. Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe ekonomiczne z co najmniej 3 letnim stażem w księgowości; średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna z co najmniej 6 letnim stażem w księgowości; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - oświadczenie o niekaralności; - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; - brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku. 2. Wymagania dodatkowe: - dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości; - dobra znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz zamówień publicznych; - posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia; - umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym programach księgowych, sprawozdawczych i bankowych; - znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych - znajomość standardowych aplikacji Windows, Vulcan, Finn 8SQL.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe ekonomiczne z co najmniej 3 letnim stażem w księgowości; średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna z co najmniej 6 letnim stażem w księgowości; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - oświadczenie o niekaralności; - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; - brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku. 2. Wymagania dodatkowe: - dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości; - dobra znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz zamówień publicznych; - posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia; - umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym programach księgowych, sprawozdawczych i bankowych; - znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych - znajomość standardowych aplikacji Windows, Vulcan, Finn 8SQL.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Radosław Tarczoń
Nr telefonu:
322260511
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - list motywacyjny, - życiorys - curriculum vitae, - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kserokopie świadectw pracy, - kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, - referencje, - kwestionariusz osobowy, - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych Dz.U. z 2019 r. poz. 781), - aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny i osobisty, Poniedziałek - Piątek, Godziny : 08:00 do 16:00