GŁÓWNY KSIĘGOWY DO SPRAW OBSŁUGI FINANSOWO - KSIĘGOWEJ W ZESPOLE FINANSOWO - KSIĘGOWYM

GŁÓWNY KSIĘGOWY DO SPRAW OBSŁUGI FINANSOWO - KSIĘGOWEJ W ZESPOLE FINANSOWO - KSIĘGOWYM

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 10 300,20 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2051

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 10 300,20 PLN
Wynagrodzenie: proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 10300,20 zł plus dodatek za wieloletnią pracę (dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego). Praca na umowę o pracę: Pierwsza umowa na czas określony 1 rok (czas trwania służby przygotowawczej). Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zakres obowiązków:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach
Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: głównego księgowego do spraw obsługi finansowo księgowej w Zespole Finansowo Księgowym.
- Wymiar etatu: pełny etat
- Liczba stanowisk pracy: 1
- Miejsce wykonywania pracy: Katowice.

Czym będziesz się zajmować Osoba na tym stanowisku:
1. organizuje sporządzanie, przyjmowanie, obieg, archiwizowanie i kontrolę dokumentów w celu zapewnienia: właściwego przebiegu operacji gospodarczych, sporządzania sprawozdawczości budżetowej i finansowej;
2. prowadzi i koordynuje księgowości oraz sporządza plan oraz sprawozdawczość finansową i budżetową w celu zapewnienia: terminowego przekazywania rzetelnych informacji dot. wykonania wydatków i dochodów, prawidłowego i terminowego dokonywania rozliczeń finansowych (m. in. podatku dochodowego, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy), udzielania wyjaśnień komórkom kontroli wewnętrznej i organom kontroli zewnętrznej;
3. nadzoruje i realizuje prace z zakresu rachunkowości wykonywanych przez podległe komórki organizacyjne (samodzielne stanowisko kasowe) i kieruje pracą podległych pracowników w celu prawidłowego ewidencjonowania i rozliczania środków budżetowych;
4. nadzoruje prawidłowość naliczania wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych;
5. wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi w celu realizacji zobowiązań wynikających z planu budżetu lub planu finansowego III stopnia oraz harmonogramu dochodów i wydatków;
6. akceptuje umowy zawierane przez Inspektorat w celu zapewnienia środków na ich realizację;
7. nadzoruje gospodarkę kasową w celu zapewnienia przestrzegania zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych;
8. sprawdza i zatwierdza jednostkowe sprawozdania budżetowe i finansowe z wykonania budżetu w celu przekazania dysponentowi głównemu rzetelnych informacji z wykonania budżetu dysponenta III stopnia.

Warunki pracy:
1. praca administracyjno-biurowa z dużą ilością dokumentów, pod presją czasu,
2. praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;
3. miejsce pracy na IX piętrze w siedzibie Inspektoratu,
4. zagrożenie korupcją,
5. częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
6. wejście główne od strony ul. Powstańców jest w pełni dostosowana dla osób poruszających się na wózkach, dzięki podjazdowi oraz wyposażeniu w drzwi automatyczne,
7. budynek wyposażony jest w dwie windy osobowe w system dźwiękowy. Wszystkie panele posiadają informację w brajlu, przycisk zero jest odznaczony kolorem. Wszystkie windy posiadają wyświetlacz pokazujący numer piętra,
8. budynek został wyposażony w system elektronicznych znaczników systemu TOTUPOINT, naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome lub słabowidzące,
9. w budynku znajdują się toalety przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością (parter oraz piętra: I, III, V, VII, IX, X). Wszystkie toalety wyposażone są w alarmy, sygnalizację wezwania pomocy (lampka sygnałowa od strony korytarza).

Co oferujemy:
1. ruchomy czas pracy,
2. możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
3. pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
4. miejsce parkingowe na terenie urzędu,
5. dostosowanie planów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych,
6. dofinansowanie do wypoczynku pracownika,
7. dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
8. dofinansowanie do zakupu okularów,
9. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
10. dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,
11. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
12. proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 10300,20 zł.

Godziny pracy: Poniedziałek: rozpoczęcie pracy: 7:00 a 10:00, zakończenie 15:00 a 18:00; Wtorek - Piątek pomiędzy 7:00-8:00, zakończenie 15:00 a 16:00.

Miejsce pracy:
40-024 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Pracodawca:
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
  • Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne) - wykształcenie wyższe: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych lub wykształcenie średnie: ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej; - doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 - letnia praktyka w księgowości przy wykształceniu wyższym, co najmniej 6 - letnia praktyka w księgowości przy wykształceniu średnim; - znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, budżetowej, prawo zamówień publicznych, o podatku dochodowym od osób prawnych i fizycznych; - znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność kształtowania relacji interpersonalnych; - odporność na stres; - umiejętność organizowania pracy; - umiejętność zarządzania ludźmi; - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) - doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok doświadczenia w zakresie spraw płacowych; - wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub certyfikat księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.


Inne wymagania:
Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne) - wykształcenie wyższe: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych lub wykształcenie średnie: ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej; - doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 - letnia praktyka w księgowości przy wykształceniu wyższym, co najmniej 6 - letnia praktyka w księgowości przy wykształceniu średnim; - znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, budżetowej, prawo zamówień publicznych, o podatku dochodowym od osób prawnych i fizycznych; - znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność kształtowania relacji interpersonalnych; - odporność na stres; - umiejętność organizowania pracy; - umiejętność zarządzania ludźmi; - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) - doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok doświadczenia w zakresie spraw płacowych; - wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub certyfikat księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Grażyna Znojek

Nr telefonu:
(32) 606-33-08

Wymagane dokumenty:
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) - CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, - oświadczenie o znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów. Dołącz jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) - kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego, - wypis z rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub kopia certyfikatu księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo kopia świadectwa kwalifikacyjnego uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów; - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów. Aplikujesz do: 16 września 2025 r. W formie papierowej na adres: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego ul. Powstańców 41a, 40-024 Katowice (osobiście ofertę można złożyć w Kancelarii Inspektoratu, pok. 8.01 na VIII piętrze budynku) z dopiskiem na kopercie Ogłoszenie o naborze na stanowisko głównego księgowego ds. obsługi finansowo księgowej w Zespole Finansowo - Księgowym. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego (32) 606-33-08. Dokumenty należy złożyć do 16.09.2025 r. Decyduje data: wpływu do urzędu. Dodatkowe informacje - Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. - Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. - Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich). - Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia ofert. - Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. - Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. - Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy. - Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. - Długość i rodzaj Twojego doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów. - Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. - Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie zobowiązana (przed nawiązaniem stosunku pracy) do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2141 z późn. zm.) Planujemy następujące metody naboru/techniki naboru: I etap analiza merytoryczna dokumentów aplikacyjnych. II etap możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy. III etap rozmowy kwalifikacyjne. Nabór może być prowadzony częściowo zdalnie. Dostępność - Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. - Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami. - Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów. - Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. - Miejsca do parkowania dla osób z niepełnosprawnością znajdują się naprzeciw wejścia głównego do budynku oraz z prawej strony budynku przed stacją TRAFO. - Osoba z psem asystującym ma prawo wejść do budynku jak każdy inny klient, do stref ogólnodostępnych. W celu ułatwienia poruszania się po budynku istnieje możliwość otrzymania asysty pracownika ochrony. - Osoby niesłyszące lub niedosłyszące mają możliwość skorzystania z przenośnej pętli indukcyjnej, która znajduje się w Kancelarii biurze podawczym Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego na VIII piętrze budynku w pokoju 8.01. - Osoba niesłysząca lub słabosłysząca ma możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego, taką usługę należy zgłosić (pisemnie, mejlowo) na trzy dni przed planowaną wizytą w urzędzie. - Osoby niedowidzące mają możliwość skorzystania przy wykorzystywaniu materiałów w trakcie naboru z lupy, która znajduje się w Kancelarii biurze podawczym Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego na VIII piętrze budynku w pokoju 8.01. - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. Przetwarzanie danych osobowych Dane osobowe Klauzula informacyjna Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego, 40 024 Katowice, ul. Powstańców 41a. 2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Z Inspektorem Ochrony Danych, dr Edytą Wasilewską można się kontaktować pisząc na powyższy adres lub przez pocztę elektroniczną: [email protected] z dopiskiem Inspektor ochrony danych w tytule. 3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonych dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a, art. 9 ust. 2 lit. b i art. 10 RODO oraz Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami danych osobowych kandydatów wyłonionych do zatrudnienia mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub umów powierzania. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy: nie dłuższy niż 3 miesięcy licząc od dnia zatrudnienia wybranego kandydata w procesie rekrutacji na dane stanowisko lub od dnia zakończenia rekrutacji na dane stanowisko, w przypadku, gdy nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. 7. Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do ich przenoszenia. 8. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody jest jednoznaczne z wykluczeniem Pani/Pana osoby z prowadzonej rekrutacji. 9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2. 10. Podanie swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji. 11. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie do dnia: 16 września 2025 r. , Godziny : 7:00-15:00
Dodano: 05.09.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 308376
Udostępnij:
Dodano: 05.09.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 308376

Zobacz inne oferty

2 000 €netto
Nowe
DS Care
Neustadt
2 000 €netto
Dodano: 3 godz. temu
2 000 €netto
Nowe
DS Care
Hanower
2 000 €netto
Dodano: 3 godz. temu
2 000 €netto
Nowe
DS Care
Werlte
2 000 €netto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry