StPr/25/0200
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 10 000 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz raportów finansowych i analiz. Księgowanie operacji finansowych i dekretowanie dokumentów księgowych. Rozliczenia z instytucjami finansowymi. Rozliczanie finansowe dotacji na realizację zadań publicznych. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych oraz kontrola zgodności operacji z przepisami prawa. Praca będzie obejmowała dwie firmy. Godziny pracy do indywidualnego ustalenia (07.00-15.00 lub 08.00-16.00). Po okresie próbnym istnieje możliwość dalszej współpracy.
Miejsce pracy:
08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Centrum Integracji Społecznej w Siedlcach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: księgowość lub finanse
- zawód: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 5)
- obsługa pakietu biurowego MS OFFICE, księgowość komputerowa - Comarch ERP OPTIMA
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
alugowska@caritassiedlce.pl
Wymagane dokumenty:
CV, świadectwa pracy, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail