StPr/25/0411
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 9 000 PLN
zatrudnienie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00
Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z przepisami prawa oraz ewidencja wszystkich operacji gospodarczych; kontrola i księgowanie dokumentów, faktur, wyciągów bankowych; weryfikacja poprawności zapisów i kontrola merytoryczna dokumentów; prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych; zamykanie okresów sprawozdawczych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych); sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT); prowadzenie i rozliczanie podatku CIT, PIT, VAT w tym przygotowywanie pliku JPK;
sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych GUS i innych wynikających z przepisów; sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby zarządu, banków i instytucji zewnętrznych;
przygotowywanie bilansów rocznych; nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych; zarządzanie i nadzór nad pracą działu księgowości; kontrola prawidłowości i terminowości naliczania wynagrodzeń i rozliczeń z ZUS; kontrola operacji gospodarczych i finansowych; współpraca z zarządem w zakresie spraw finansowych; kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, takimi jak Urząd Skarbowy, ZUS, GUS, banki, monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i ustawie o rachunkowości oraz wdrażanie ich w życie; przeprowadzanie inwentaryzacji
Miejsce pracy:
Brzegowa 105a, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
TAILOR-ATG Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse, rachunkowość
- Wspomaganie obsługi procesów księgowych, podstawowy pakiet MS Office, obsługa komputera i urządzeń biurowych, księgowość i płace
- Wymagane umiejętności: -kontrola i księgowanie dokumentów, faktur, wyciągów bankowych; -prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z przepisami prawa oraz ewidencja wszystkich operacji gospodarczych Doświadczenie zawodowe: -co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowisku głównego księgowego Inne wymagania: -dobra znajomość aktualnych regulacji podatkowych, ubezpieczeń społecznych
Inne wymagania:
Wymagane umiejętności: -kontrola i księgowanie dokumentów, faktur, wyciągów bankowych; -prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z przepisami prawa oraz ewidencja wszystkich operacji gospodarczych Doświadczenie zawodowe: -co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowisku głównego księgowego Inne wymagania: -dobra znajomość aktualnych regulacji podatkowych, ubezpieczeń społecznych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Koszecka
Nr telefonu:
507638239
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook