StPr/25/1395
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 250 do 10 000 PLN
Informacje o naborze na stronie : https://bip.gminaostroda.pl/nabor-pracownikow-nabor-pracownikow-2025
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia
rachunkowości wydawanych przez dyrektorów jednostek obsługiwanych;
2) opracowywanie w porozumieniu i z udziałem dyrektorów projektów planów
finansowych jednostek obsługiwanych i zmian w budżecie;
3) dokonywanie bieżącej analizy wykonania planu dochodów i wydatków oraz bieżące
informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o stopniu ich realizacji;
4) zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu
dochodów budżetowych oraz ich odprowadzanie do budżetu gminy;
5) sprawdzanie prawidłowości umów zawieranych przez jednostki obsługiwane pod
względem finansowym;
6) wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczej i finansowej z planem
finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących
operacji gospodarczych i finansowych jednostek obsługiwanych;
7) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
8) prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych;
9) nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczaniem jednostek obsługiwanych z US
i ZUS;
10) nadzór nad prowadzeniem i rozliczaniem podatku vat jednostek obsługiwanych;
11) zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych oraz
zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej w sposób
zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, przed zaginięciem
i zniszczeniem;
12) organizowanie i nadzorowanie całości prac związanych z inwentaryzacją mienia
jednostki obsługiwanej oraz rozliczanie wyników przeprowadzonych inwentaryzacji;
13) dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego jednostek
obsługiwanych;
14)sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostek obsługiwanych wg
zasad i terminów określonych w przepisach prawa;
15) nadzorowanie dokonywania należnych odpisów na ZFŚS poszczególnych jednostek
obsługiwanych;
16) nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości dotyczących jednostek
obsługiwanych, wykonywanych przez pracowników podległych w jednostce
obsługującej.
Miejsce pracy:
Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Ostróda
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) ukończone studia ekonomiczne (jednolite magisterskie, wyższe zawodowe, uzupełniające magisterskie, podyplomowe) i co najmniej 3 lata doświadczenia pracy w księgowości; 3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów: znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatkach (w tym VAT, PIT), o systemie oświaty oraz ustawy Karta Nauczyciela; 2) znajomość programów komputerowych: umiejętność obsługi programów księgowych dla jednostek budżetowych Vulcan oraz pakietu MS Office; 3) cechy osobowości: komunikatywność, sumienność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, dyskrecja i wysoka kultura osobista. 4) umiejętności: umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa. 5) doświadczenie: doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości budżetowej i sporządzaniu sprawozdań budżetowych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) ukończone studia ekonomiczne (jednolite magisterskie, wyższe zawodowe, uzupełniające magisterskie, podyplomowe) i co najmniej 3 lata doświadczenia pracy w księgowości; 3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów: znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatkach (w tym VAT, PIT), o systemie oświaty oraz ustawy Karta Nauczyciela; 2) znajomość programów komputerowych: umiejętność obsługi programów księgowych dla jednostek budżetowych Vulcan oraz pakietu MS Office; 3) cechy osobowości: komunikatywność, sumienność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, dyskrecja i wysoka kultura osobista. 4) umiejętności: umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa. 5) doświadczenie: doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości budżetowej i sporządzaniu sprawozdań budżetowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Kulesza
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny; 2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej; 3) dokument poświadczający wykształcenie; 4) kserokopie świadectw pracy; 5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim; 6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) oświadczenie o niekaralności (braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe); 8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach; 9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. 7. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy przesłać pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Główny księgowy jednostek oświatowych na adres Urzędu Gminy Ostróda (14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1) lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu (I piętro, pokój nr 202), w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r. do godziny 15:30 włącznie. Liczy się data wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane. 8. Informacje dodatkowe: Dokumenty przedłożone przez kandydata powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Ponadto wszystkie dokumenty w kserokopiach powinny być opatrzone klauzulą za zgodność na każdej stronie zawierającej treść, także na odwrocie w przypadku dokumentów dwustronnych. UWAGA: Przed złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych proszę zapoznać się z: Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych powinno zawierać następującą treść: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze Główny księgowy jednostek oświatowych. Swoje dane osobowe udostępniam dobrowolnie. Zostałem(łam) poinformowany(a) o możliwości wycofania zgody w każdym czasie, mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem. "
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 15.12.2025, Godziny : do 15.30

Zaloguj się przez Facebook