StPr/25/1840
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
+dodatek funkcyjny 700,00 + dodatek za wysługę lat
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1) prowadzenie księgowości budżetowej dziennik, księgi pomocnicze, zestawienia: obrotów i sald kont księgi głównej oraz sald kont pomocniczych, kont wydatków, dochodów, kosztów z podziałem na działy, rozdziały i paragrafy w systemie komputerowym Finanse VULCAN;
2) sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań GUS, oraz innych w zależności od potrzeb,
3) prowadzenie korespondencji dotyczącej działalności finansowo-księgowej jednostki
4) dekretowanie dokumentów oraz terminowe księgowanie i regulowanie zobowiązań,
5) przygotowanie planów finansowych i sprawozdań bilansowych w terminach ustalonych przez przepisy prawa budżetowego,
6) miesięczna weryfikacja kont księgowych,
7) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowania w sprawie udzielania zamówień publicznych,
8) przygotowywanie dokumentów do archiwizacji w zakresie spraw określonych zakresem czynności,
9) przygotowywanie umów z kontrahentami i negocjowanie ich warunków,
10) kontrolowanie przebiegu realizacji zadań przypisanych jednostce,
11) obsługa finansowo-księgowa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Warunki pracy na stanowisku
1) miejsce wykonywania pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Inowrocławiu, ul. Świętego Ducha 90, 88- 100 Inowrocław,
2) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku posiadającym platformę przyschodową,
3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
4) kontakt służbowy z pracownikami Środowiskowego Domu Samopomocy w Inowrocławiu,
5) czas pracy: pełny wymiar -40 godzin tygodniowo.
Miejsce pracy:
Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Wymagania niezbędne 1) wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz posiadanie, co najmniej 3-letniego stażu pracy w księgowości, lub ukończenie średniej szkoły ekonomicznej i posiadanie, co najmniej 6-letniego stażu pracy w księgowości, 2) obywatelstwo polskie; 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia; 6) umiejętność obsługi komputera oraz programów księgowych. Wymagania dodatkowe 1) co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach budżetowych na stanowisku związanym z rachunkowością, 2) znajomość ustawy o finansach publicznych, 3) znajomość ustawy o rachunkowości, 4) znajomość klasyfikacji budżetowej, 5) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, 6) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, 7) znajomość ustawy o podatku od towarów i usług, 8) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, 9) znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, 10) znajomość ustawy o pomocy społecznej, 11) komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, 12) korzystania z przepisów prawa.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne 1) wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz posiadanie, co najmniej 3-letniego stażu pracy w księgowości, lub ukończenie średniej szkoły ekonomicznej i posiadanie, co najmniej 6-letniego stażu pracy w księgowości, 2) obywatelstwo polskie; 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia; 6) umiejętność obsługi komputera oraz programów księgowych. Wymagania dodatkowe 1) co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach budżetowych na stanowisku związanym z rachunkowością, 2) znajomość ustawy o finansach publicznych, 3) znajomość ustawy o rachunkowości, 4) znajomość klasyfikacji budżetowej, 5) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, 6) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, 7) znajomość ustawy o podatku od towarów i usług, 8) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, 9) znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, 10) znajomość ustawy o pomocy społecznej, 11) komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, 12) korzystania z przepisów prawa.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Skonieczna
Nr telefonu:
523530172
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Dokumenty wymagane od kandydata Dokumenty niezbędne: 1) list motywacyjny, podpisany własnoręcznie przez kandydata; 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 3) życiorys-curriculum vitae; 4) kserokopie dyplomów lub świadectw ukończenia szkoły potwierdzających posiadane wykształcenie; 5) kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 2-letni staż pracy w jednostkach budżetowych 6) oświadczenia, podpisane własnoręcznie przez kandydata, o: a) posiadaniu obywatelstwa polskiego, b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, c) nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii, e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury naboru na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/4/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE L 119 z 4.04.2016 s.1). 7) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie, 8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art,13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2024,poz.1135), 9) informacja o kontaktowym numerze telefonicznym. Dokumenty dodatkowe: 1) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 2) referencje, 3) inne dokumenty potwierdzające przydatność do pracy na danym stanowisku. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do Środowiskowego Domu Samopomocy w Inowrocławiu (pokój nr 16) ul. Świętego Ducha 90, 88-100 Inowrocław, lub listownie, w zaklejonej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy". Kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczeń pobrać można osobiście w Środowiskowym Domu Samopomocy w Inowrocławiu (pokój nr 16) I piętro lub ze strony internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (www.sds.inowroclaw.pl).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta