GŁÓWNY KSIĘGOWY / SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO-KADROWYCH

GŁÓWNY KSIĘGOWY / SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO-KADROWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
5 350 - 8 100 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer: StPr/24/1814



Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 350 do 8 100 PLNZakres obowiązków:
stanowisko łączone dla jednej osoby. Wymiar zatrudnienia - 0,5 etatu głównego księgowego i 0,5 etatu dla specjalisty ds księgowo-kadrowych.

Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku głównego księgowego:
1)prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki,
2)wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku instytucji kultury;
3)dekretacja dokumentów księgowych,
4)naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, zaliczek podatkowych, składek na ubezpieczenia, społeczne i zdrowotne, potrąceń oraz terminowości ich przekazywania,
5)przygotowywanie projektów budżetu instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków przy współpracy z Dyrektorem w trakcie ustalania planu finansowego instytucji kultury,
6)sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora instytucji kultury sprawozdań o realizacji planu finansowego,
7)prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia sprzętu oraz innych wartości rzeczowych środków trwałych, ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
8)znajomość planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury,
9)wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska
10)podnoszenie i uzupełnianie kwalifikacji zawodowych poprzez samokształcenie oraz udział w zorganizowanych formach szkolenia,


Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku specjalisty ds księgowo-kadrowych :
1) prowadzenie spraw kadrowych m.in. akt osobowych pracowników, list obecności rozliczanie czasu pracy,
2) prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi,
3)sporządzanie list płac, wynagrodzeń oraz innych świadczeń pieniężnych dla pracowników,
4)prowadzenie ksiąg rachunkowych,
5)załatwianie spraw ubezpieczeniowych, rentowych, wniosków o emeryturę, wydawanie zaświadczeń w związku z zatrudnieniem,
6)gromadzenie i właściwe przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji finansowej
7)prowadzenie ewidencji i wyceny środków trwałych oraz wartości niematerialnych,
8)podnoszenie i uzupełnianie kwalifikacji zawodowych poprzez samokształcenie oraz udział w zorganizowanych formach szkolenia,
9)wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać pocztą w terminie do dnia 18.10.2024 r. godz. 16.00 (decyduje data wpływu aplikacji do Biblioteki) na adres:

Gminna Biblioteka Publiczna w Raszówce, 59-307 Raszówka, ul. Kolejowa 4B
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko głównego
księgowego/specjalisty ds. księgowo-kadrowych.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 76 8448193.


Miejsce pracy: Kolejowa 4B, 59-307 Raszówka, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Pracodawca: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RASZÓWCE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Wymagania konieczne:
  • Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 4) wykształcenie (spełnienie jednego z poniższych warunków): a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości, b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości, c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy- Prawo zamówień publicznych, Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz innych przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządowej instytucji kultury, 2) znajomość programów SIGID (Finanse i księgowość, Środki trwałe, Kadry i płace), PŁATNIK, 3) znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, dyscypliny finansów publicznych, planu kont, księgowości i klasyfikacji budżetowej, 4) znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego, 5) umiejętność sporządzania planów i sprawozdań budżetowych i finansowych, 6) umiejętność organizacji pracy, pracy w zespole, analitycznego myślenia 7) dokładność, terminowość wykonywania zadań, samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań bieżących spraw, odporność na stres 8) biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Microsoft Office 365, Internet)


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 4) wykształcenie (spełnienie jednego z poniższych warunków): a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości, b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości, c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy- Prawo zamówień publicznych, Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz innych przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządowej instytucji kultury, 2) znajomość programów SIGID (Finanse i księgowość, Środki trwałe, Kadry i płace), PŁATNIK, 3) znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, dyscypliny finansów publicznych, planu kont, księgowości i klasyfikacji budżetowej, 4) znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego, 5) umiejętność sporządzania planów i sprawozdań budżetowych i finansowych, 6) umiejętność organizacji pracy, pracy w zespole, analitycznego myślenia 7) dokładność, terminowość wykonywania zadań, samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań bieżących spraw, odporność na stres 8) biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Microsoft Office 365, Internet)

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
76 8448193

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) życiorys Curriculum Vitae, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) 5) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) 6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 7) oświadczenia kandydata (załącznik do niniejszego ogłoszenia): - o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, - o posiadaniu nieposzlakowanej opinii. 8) zapoznanie się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędowe w Gminnej Bibliotece Publicznej w Raszówce (załącznik do niniejszego ogłoszenia)

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta

Źródło: CBOP

Dodano: 15.10.2024, 12:30
ID ogłoszenia: 28449
Udostępnij:
Dodano: 15.10.2024, 12:30
ID ogłoszenia: 28449

Zobacz inne oferty

Do góry