StPr/25/2554
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie całości spraw związanych z budżetem i rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami, płacami, kontrola planu finansowego, opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, planów dochodów (szczegółowe zadania na stronie internetowej Straży Miejskiej w Kielcach).
Miejsce pracy:
Ogrodowa 3/B, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
STRAŻ MIEJSKA w Kielcach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomia, umiejętność prowadzenia ewidencji finansowo-księgowej, dekretowania, prowadzenia dokumentów księgowych, sporządzania sprawozdań, minimum 3 lata doświadczenia w dziale księgowości w przypadku posiadania wykształcenia wyższego lub 6 lat w przypadku posiadania wykształcenia średniego
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomia, umiejętność prowadzenia ewidencji finansowo-księgowej, dekretowania, prowadzenia dokumentów księgowych, sporządzania sprawozdań, minimum 3 lata doświadczenia w dziale księgowości w przypadku posiadania wykształcenia wyższego lub 6 lat w przypadku posiadania wykształcenia średniego
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
41 344 20 40
Wymagane dokumenty:
Ogłoszenie o naborze oraz wykaz dokumentów niezbędnych w procesie rekrutacji dostępne na stronie internetowej Straży Miejskiej w Kielcach w zakładce "Aktualne oferty pracy". Należy zapoznać się z dokładną procedurą rekrutacji i złożyć wymagane dokumenty do dnia 29.10.2025r.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 41 344 20 40 lub osobisty w godz. 7:30-15:30