GŁÓWNY SPECJALISTA

GŁÓWNY SPECJALISTA

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 800 - 10 400 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0252

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 do 10 400 PLN
Ostateczne wynagrodzenie po uzgodnieniu z pracodawcą

Zakres obowiązków:
Pełny zakres pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/133984/glowny-specjalista-w-departamencie-zarzadu-i-zgromadzenia-metropolii-dz-02-2025

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA W/W STANOWISKU
- Uczestniczenie w procesie inwentaryzacji oraz nadzoru nad prawidłowym gospodarowaniem mieniemzwiązku metropolitalnego, współpraca przy tworzeniu raportów o stanie mienia.
- Prowadzenie działań związanych z nadzorem nad spółkami z udziałem mienia Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, jednostkami budżetowymi spółek samorządowych i innymi jednostkami organizacyjnymi.
- Interpretacja wyników finansowych i sporządzanie prezentacji oraz analiz ekonomiczno-finansowych.
- Prowadzenie ewidencji i dokumentacji spółek prawa handlowego, w których związek metropolitalnyposiada udziały i akcje.
- Uczestniczenie w analizie i opiniowaniu materiałów przedkładanych przez organy spółek prawa handlowego, w których związek metropolitalny posiada udziały i akcje.
- Współpraca z instytucjami i podmiotami zewnętrznymi.
- Pomoc w pozyskiwaniu, weryfikacji i przetwarzaniu danych pochodzących z różnych źródeł (zewnętrznych wewnętrznych).
- Uczestniczenie w tworzeniu jednorazowych i cyklicznych raportów, zestawień, sprawozdań i planów.
- Uczestniczenie w działaniach związanych z udzielaniem pomocy publicznej, w tym sporządzanie sprawozdawczości oraz informacji wymaganych przepisami z zakresu pomocy publicznej.
- Dokonywanie rozliczeń w zakresie podatku VAT zgodnie z przyjętą procedurą rozliczania podatku od towarów i usług w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, w tym klasyfikacja dokonanych zakupów
towarów i usług do odpowiedniego typu działalności prowadzonej przez Urząd Metropolitalny i szerzej przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię, w tym opisywanie faktur.
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w ramach realizowanych zadań.
- Zarządzanie korespondencją, archiwizacja dokumentacji oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji zgodnie z dekretacjami i Instrukcją Kancelaryjną.
- Realizacja zadań zleconych przez Dyrektora Departamentu oraz bezpośredniego przełożonego.

INFORMACJA O WARUNKACH PRACY
-praca w podstawowym systemie czasu pracy
-pełny wymiar czasu pracy
-praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
-obsługa urządzeń biurowych
-praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwychwarunków pracy
-istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych, miejsce pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym
-Urząd nie zapewnia zatrudnienia w warunkach zakładu pracy chronionej
-miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21
-w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na czas określony 6 m-cy
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
40-053 Katowice
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt, 6.30 -16.30, ruchomy czas pracy - 8 godzin dziennie

Miejsce pracy:
40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
  • obsługa komputera - exel, word
  • [Inne] : pełny zakres pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/133984/glowny-specjalista-w-departamencie-zarzadu-i-zgromadzenia-metropolii-dz-02-2025 WYMAGANIA NIEZBĘDNE 1. Wykształcenie: wyższe 2. Wymagany staż pracy: 4 lata 3. Wymagane doświadczenie zawodowe w: administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego, związkach komunalnych lub spółkach funkcjonujących w oparciu o przepisy Kodeksu Spółek Handlowych. 4. Znajomość przepisów i ustaw: o związku metropolitalnym w województwie śląskim, o samorządzie województwa, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, Kodeks Pracy, Kodeks Spółek Handlowych. 5. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godzinami 6:30 a 8:30 dodatek stażowy w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego od udokumentowanego stażu pracy dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka nagrody jubileuszowe możliwość podnoszenia kwalifikacji w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych, studiach podyplomowych oraz kursach językowych świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dofinansowania do wypoczynku, świadczenia z okazji Dnia Dziecka, dofinansowania do świadczeń sportowo-rekreacyjnych lub kulturalno-oświatowych, pożyczki mieszkaniowe możliwość skorzystania z usług Benefit Systems - Program MultiSport oraz MultiLife grupowe ubezpieczenia na zdrowie i życie na preferencyjnych warunkach lokalizację z dogodnym połączeniem komunikacyjnym wsparcie zespołu podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. 6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Nieposzlakowana opinia. 9. Inne: samodzielność, odpowiedzialność, odporność na stres. WYMAGANIA DODATKOWE 1. Kierunek studiów: prawo, administracja, ekonomia. 2. Dodatkowe kwalifikacje potwierdzone dyplomami/certyfikatami/zaświadczeniami: Szkolenia/kursy z zakresu nadzoru właścicielskiego nad spółkami, zarządzania mieniem, Szkolenia/kursy z zakresu pomocy publicznej, Szkolenia/kursy z zakresu analizy finansowej, zarzadzania ryzykiem, controllingu, Szkolenia/kursy z zakresu IT. 3. Doświadczenie zawodowe: w pracy na stanowisku związanym z nadzorem właścicielskim, pomocą publiczną, zarządzania mieniem, w zakresie analizy ekonomiczno-finansowej, w pracy w administracji publicznej, jednostce samorządu terytorialnego, związku komunalnym lub spółce prawa handlowego. 4. Umiejętności dodatkowe: biegła obsługa komputera, w tym pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.


Inne wymagania:
[Inne] : pełny zakres pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/133984/glowny-specjalista-w-departamencie-zarzadu-i-zgromadzenia-metropolii-dz-02-2025 WYMAGANIA NIEZBĘDNE 1. Wykształcenie: wyższe 2. Wymagany staż pracy: 4 lata 3. Wymagane doświadczenie zawodowe w: administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego, związkach komunalnych lub spółkach funkcjonujących w oparciu o przepisy Kodeksu Spółek Handlowych. 4. Znajomość przepisów i ustaw: o związku metropolitalnym w województwie śląskim, o samorządzie województwa, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, Kodeks Pracy, Kodeks Spółek Handlowych. 5. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godzinami 6:30 a 8:30 dodatek stażowy w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego od udokumentowanego stażu pracy dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka nagrody jubileuszowe możliwość podnoszenia kwalifikacji w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych, studiach podyplomowych oraz kursach językowych świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dofinansowania do wypoczynku, świadczenia z okazji Dnia Dziecka, dofinansowania do świadczeń sportowo-rekreacyjnych lub kulturalno-oświatowych, pożyczki mieszkaniowe możliwość skorzystania z usług Benefit Systems - Program MultiSport oraz MultiLife grupowe ubezpieczenia na zdrowie i życie na preferencyjnych warunkach lokalizację z dogodnym połączeniem komunikacyjnym wsparcie zespołu podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. 6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Nieposzlakowana opinia. 9. Inne: samodzielność, odpowiedzialność, odporność na stres. WYMAGANIA DODATKOWE 1. Kierunek studiów: prawo, administracja, ekonomia. 2. Dodatkowe kwalifikacje potwierdzone dyplomami/certyfikatami/zaświadczeniami: Szkolenia/kursy z zakresu nadzoru właścicielskiego nad spółkami, zarządzania mieniem, Szkolenia/kursy z zakresu pomocy publicznej, Szkolenia/kursy z zakresu analizy finansowej, zarzadzania ryzykiem, controllingu, Szkolenia/kursy z zakresu IT. 3. Doświadczenie zawodowe: w pracy na stanowisku związanym z nadzorem właścicielskim, pomocą publiczną, zarządzania mieniem, w zakresie analizy ekonomiczno-finansowej, w pracy w administracji publicznej, jednostce samorządu terytorialnego, związku komunalnym lub spółce prawa handlowego. 4. Umiejętności dodatkowe: biegła obsługa komputera, w tym pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Sonia Chodun

Nr telefonu:
32 718 07 18

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/133984/glowny-specjalista-w-departamencie-zarzadu-i-zgromadzenia-metropolii-dz-02-2025 SKŁADANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH: -kandydat jest zobowiązany do złożenia wyłącznie dokumentów wymaganych w treści ogłoszeniao naborze. -dokumenty należy złożyć w siedzibie Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w Katowicach przy ul. Barbary 21A lub przesłać pocztą na adres: Urząd Metropolitalny Górnośląsko- Zagłębiowskiej Metropolii 40-053 Katowice, ul. Barbary 21A. -za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych, również w przypadku przesłania ich za pośrednictwem operatora pocztowego, uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów do UrzęduMetropolitalnego. -dokumenty aplikacyjne złożone po terminie wskazanym w treści ogłoszenia o naborze nie będą rozpatrywane. WYMAGANE DOKUMENTY -kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie wUrzędzie Metropolitalnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. -kwestionariusz osobowy powinien być opatrzony datą i własnoręcznym podpisem. Brak daty i podpisu skutkuje odrzuceniem dokumentu. -kandydat zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia kwestionariusza osobowego zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii www.bip.metropoliagzm.pl. w zakładce Oferty Pracy Urząd Metropolitalny Dokumenty aplikacyjne. Wymogi ogłoszenia spełniają jedynie dokumenty przygotowane na formularzach zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Złożenie przez kandydata dokumentów w innej postaci niż zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii jest równoznaczne z niespełnieniem warunków formalnych ogłoszenia o naborze -kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych jednolitych, I lub II stopnia lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię). -kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. -kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kopie świadectw pracy, bądź zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy). -kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np. zaświadczenie od pracodawcy, zakres obowiązków). -inne kopie dokumentów potwierdzających odbyte kursy, szkolenia. DOKUMENTY DODATKOWE -kopie dokumentów potwierdzających posiadane przez kandydata kwalifikacje określone w wymaganiach dodatkowych (kopie dyplomów, certyfikatów, zaświadczeń, dotychczasowych zakresów obowiązków, potwierdzeń uczestnictwa w konkretnych zadaniach czy projektach). -referencje instytucji mogących potwierdzić kwalifikacje/ doświadczenie kandydata. -oświadczenia potwierdzające posiadane przez kandydata kwalifikacje. INFORMACJE DODATKOWE -regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Metropolitalnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii oraz kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie zamieszczone są na stronie bip.metropoliagzm.pl w zakładce: Oferty pracy Praca Urząd Metropolitalny. -kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie testu merytorycznego i rozmowy kwalifikacyjnej. -warunkiem zakwalifikowania kandydata do drugiego etapu naboru jest złożenie przez niego dokumentów wymienionych w ogłoszeniu o naborze w punkcie pod nazwą: Dokumenty niezbędne, potwierdzających spełnienie przez kandydata wymagań. -informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Metropolitalnego niezwłocznie po zatwierdzeniu protokołu z naboru. -Prosimy o przesyłanie dokumentów tylko wymaganych i zalecanych. Dziękujemy wszystkim kandydatom za zainteresowanie, odpowiemy na wszystkie poprawnie złożone aplikacje.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pn-pt, Godziny : 6.30-16.30
Dodano: 17.06.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 240498
Udostępnij:
Dodano: 17.06.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 240498

Zobacz inne oferty

Nowe

OGRODNIK

4 666 złbrutto
Nowe
Skowarcz
4 666 złbrutto
Dodano: 8 godz. temu
5 200 złbrutto
Nowe
Mrągowo
5 200 złbrutto
Dodano: 8 godz. temu
4 800 złbrutto
Nowe
Ełk
4 800 złbrutto
Dodano: 8 godz. temu
Do góry