StPr/25/0474
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 500 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie rozpatrywania wniosków w sprawach pozwoleń na budowę i innych spraw wynikających z ustawy Prawo budowlane, w tym:
a)sprawdzanie kompletności wniosków,
b)analiza merytoryczna i formalna wniosków,
c)zebranie dowodów w sprawie,
d)przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
e)przyjmowanie zgłoszeń określonych przepisami prawa, ich analiza, przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych oraz zaświadczeń, oraz:
f)wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali mieszkalnych i użytkowych,
Szczegółowy zakres zadań do zapoznania się na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Świnoujście
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: architektura,budownictwo,gopodarka przestrzenna,inżyneria sanitarna
- Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: 1.obywatelstwo polskie*, 2.wykształcenie wyższe, 3.staż pracy - minimum 4 lata, 4.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5.niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6.nieposzlakowana opinia, 7.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: 1.Wykształcenie wyższe techniczne: na kierunku architektura, budownictwo, gospodarka przestrzenna, inżynieria sanitarna, instalacje sanitarne, elektryka lub wyższe z doświadczeniem i umiejętnościami czytania projektów zagospodarowania terenu oraz umiejętności czytania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 2.doświadczenie zawodowe: - w zakresie pracy w administracji architektoniczno-budowlanej lub w naborze budowlanym,- w projektowaniu architektonicznym lub budowlany, 3.znajomość aktualnych aktów prawnych takich jak ustawa Prawo budowlane, rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, 4.uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, 5.znajomość: Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 6.wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych przez Wydział, 7.biegła znajomość obsługi komputera pakiet MS Office (w tym Excel), 8.predyspozycje osobowościowe: a)komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, dokładność, b)zdolności analityczne, c)umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną i formułowania pism, d)umiejętność pracy w zespole, e)wysoka kultura osobista, f)umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnej, samodzielność, g)umiejętność pracy pod presją czasu, h)odporność na stres. Praca w godzinach: 7:00-15:00 Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Urząd Miasta Świnoujście ul.Wojska Polskiego 1/5
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: 1.obywatelstwo polskie*, 2.wykształcenie wyższe, 3.staż pracy - minimum 4 lata, 4.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5.niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6.nieposzlakowana opinia, 7.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: 1.Wykształcenie wyższe techniczne: na kierunku architektura, budownictwo, gospodarka przestrzenna, inżynieria sanitarna, instalacje sanitarne, elektryka lub wyższe z doświadczeniem i umiejętnościami czytania projektów zagospodarowania terenu oraz umiejętności czytania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 2.doświadczenie zawodowe: - w zakresie pracy w administracji architektoniczno-budowlanej lub w naborze budowlanym,- w projektowaniu architektonicznym lub budowlany, 3.znajomość aktualnych aktów prawnych takich jak ustawa Prawo budowlane, rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, 4.uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, 5.znajomość: Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 6.wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych przez Wydział, 7.biegła znajomość obsługi komputera pakiet MS Office (w tym Excel), 8.predyspozycje osobowościowe: a)komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, dokładność, b)zdolności analityczne, c)umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną i formułowania pism, d)umiejętność pracy w zespole, e)wysoka kultura osobista, f)umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnej, samodzielność, g)umiejętność pracy pod presją czasu, h)odporność na stres. Praca w godzinach: 7:00-15:00 Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Urząd Miasta Świnoujście ul.Wojska Polskiego 1/5
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marlena Paszkiewicz
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1.list motywacyjny, 2.życiorys zawodowy (CV), List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Urbanistyki i Architektury. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych. 3.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, 4.kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu), 5.oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, 6.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 7.oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8.oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią, 9.kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**, 10.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, 11. klauzula informacyjna dla kandydata. Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Podinspektor/inspektor/główny specjalista w Wydziale Urbanistyki i Architektury. w terminie do dnia 16 września 2025 roku. Uwaga: 1.Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 2.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. 3.Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 4.Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. 5.Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.