StPr/25/0389
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 do 10 400 PLN
Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę - ruchomy czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godzinami 6:30 a 8:30 - dodatek stażowy w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego od udokumentowanego stażu pracy - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka - nagrody jubileuszowe - możliwość podnoszenia kwalifikacji w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych, studiach podyplomowych oraz kursach językowych - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dofinansowania do wypoczynku, świadczenia z okazji Dnia Dziecka, dofinansowania do świadczeń sportowo-rekreacyjnych lub kulturalno-oświatowych, pożyczki mieszkaniowe - możliwość skorzystania z usług Benefit Systems - Program MultiSport oraz MultiLife - grupowe ubezpieczenia na życie - na preferncyjnych warunkach - lokalizację z dogodnym połączeniem komunikacyjnym - wsparcie zespołu
Zakres obowiązków:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA W/W STANOWISKU:
- Prowadzenie projektu pn. Platforma Dobrych Praktyk, tj. cyklu spotkań prezentujących doświadczenia (z gmin z kraju i zagranicy) z zakresu tematyki miejskiej lub metropolitalnej, w tym: dobór tematów oraz techniczne i merytoryczne organizowanie spotkań (proponowanie prelegentów, tworzenie list interesariuszy do zaproszenia, rozsyłanie zaproszeń i podziękowań, itp.);
- Przygotowywanie: zestawień, pism, stanowisk, informacji, wsadu do postępowań przetargowych, projektów uchwał, prezentacji (a w razie potrzeby ich przedstawianie);
- Wsparcie w wykonywaniu bieżących prac Departamentu, w tym m.in. w: opracowywaniu analiz, ocen, raportów, opracowań (np. z zakresu: rewitalizacji, polityki miejskiej, procesów metropolizacji, itp.) i okresowym aktualizowaniu dokumentów;
- Współpraca zewnętrzna z gminami członkowskimi GZM oraz krajowymi i zagranicznymi podmiotami (uczelnie, obserwatoria, instytuty, organizacje, itp.) - odpowiednio do potrzeb i zakresu merytorycznego Departamentu;
- Współpraca wewnętrzna z innymi Departamentami, w tym udział w zespołach między-departamentowych;
- Realizacja zadań zleconych przez nadzorującego członka Zarządu i Dyrektora Departamentu lub jego zastępcy.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:
- praca w podstawowym systemie czasu pracy
- pełny wymiar czasu pracy
- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- obsługa urządzeń biurowych
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy
- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych, miejsce pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym
- Urząd nie zapewnia zatrudnienia w warunkach zakładu pracy chronionej
- miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
Pełny zakres pod linkiem : https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134573/glowny-specjalista-w-departamencie-strategii-i-polityki-przestrzennej-w-wydziale-strategii-i-analiz-sp-03-2025
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn - pt, jednozmianowy, ruchomy czas pracy: 8h/dziennie w przedziale 6:30-16:30
Miejsce pracy:
Barbary 21A, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera - exel, word
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1.Wykształcenie: wyższe 2.Staż pracy: 4 lata; 3.Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w jednostce z sektora finansów publicznych 4.Znajomość przepisów i ustaw: a) o związku metropolitalnym w województwie śląskim; b) inne ustawy w zakresie odnoszącym się do związku metropolitalnego i jego zadań, w tym zwłaszcza: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o zasadach prowadzenia polityki rozwoju. 5.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 6.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7.Nieposzlakowana opinia. 8.Obywatelstwo polskie lub obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. 9.Inne: - zdolności interpersonalne (komunikatywność i otwartość); - umiejętność pracy w grupie; - kreatywność i aktywność; - gotowość do udziału/współprowadzenia spotkań; - umiejętność wygłaszania prezentacji; - umiejętność pozyskiwania danych z różnych źródeł; - znajomość specyfiki zagadnień związanych z funkcjonowaniem gmin i samorządów lokalnych; - rzetelność, punktualność, kreatywność. WYMAGANIA DODATKOWE: - Wykształcenie: wyższe na kierunku - ekonomia, administracja publiczna, gospodarka miejska, gospodarka przestrzenna, architektura informacji, filologia, politologia, stosunki międzynarodowe; - Dodatkowe kwalifikacje potwierdzone dyplomami/certyfikatami/zaświadczeniami: a) Szkolenia: brak b) Kursy: brak - Doświadczenie zawodowe: udział w realizacji projektów unijnych; - Umiejętności dodatkowe: znajomość programu Excel, umiejętność robienia prezentacji w Power Point, gotowość do udziału w spotkaniach z gminami;
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1.Wykształcenie: wyższe 2.Staż pracy: 4 lata; 3.Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w jednostce z sektora finansów publicznych 4.Znajomość przepisów i ustaw: a) o związku metropolitalnym w województwie śląskim; b) inne ustawy w zakresie odnoszącym się do związku metropolitalnego i jego zadań, w tym zwłaszcza: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o zasadach prowadzenia polityki rozwoju. 5.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 6.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7.Nieposzlakowana opinia. 8.Obywatelstwo polskie lub obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. 9.Inne: - zdolności interpersonalne (komunikatywność i otwartość); - umiejętność pracy w grupie; - kreatywność i aktywność; - gotowość do udziału/współprowadzenia spotkań; - umiejętność wygłaszania prezentacji; - umiejętność pozyskiwania danych z różnych źródeł; - znajomość specyfiki zagadnień związanych z funkcjonowaniem gmin i samorządów lokalnych; - rzetelność, punktualność, kreatywność. WYMAGANIA DODATKOWE: - Wykształcenie: wyższe na kierunku - ekonomia, administracja publiczna, gospodarka miejska, gospodarka przestrzenna, architektura informacji, filologia, politologia, stosunki międzynarodowe; - Dodatkowe kwalifikacje potwierdzone dyplomami/certyfikatami/zaświadczeniami: a) Szkolenia: brak b) Kursy: brak - Doświadczenie zawodowe: udział w realizacji projektów unijnych; - Umiejętności dodatkowe: znajomość programu Excel, umiejętność robienia prezentacji w Power Point, gotowość do udziału w spotkaniach z gminami;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
327180718
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
SKŁADANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH: - kandydat jest zobowiązany do złożenia wyłącznie dokumentów wymaganych w treści ogłoszenia o naborze; - Dokumenty należy złożyć: * osobiście w zamkniętej kopercie w Kancelarii Ogólnej Urzędu Metropolitalnego lub * przesłać pocztą na adres: Urząd Metropolitalny Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii w Katowicach przy ul. Barbary 21 A , 40-053 Katowice w zamkniętej kopercie lub * ePUAP poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą; - z podanym dopiskiem na kopercie/ tematem dokumentu elektronicznego: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Departamencie Strategii i Polityki Przestrzennej (nr ogłoszenia SP/03/2025) - za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych, również w przypadku przesłania ich za pośrednictwem operatora pocztowego, uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów do Urzędu Metropolitalnego lub na elektroniczną skrzynkę podawczą; - dokumenty aplikacyjne złożone po terminie wskazanym w treści ogłoszenia o naborze nie będą rozpatrywane. WYMAGANE DOKUMENTY: - kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Urzędzie Metropolitalnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. - kwestionariusz osobowy powinien być opatrzony datą i własnoręcznym podpisem. Brak daty i podpisu skutkuje odrzuceniem dokumentu. - kandydat zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia kwestionariusza osobowego zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii www.bip.metropoliagzm.pl. w zakładce Oferty Pracy - Urząd Metropolitalny - Dokumenty aplikacyjne. Wymogi ogłoszenia spełniają jedynie dokumenty przygotowane na formularzach zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Złożenie przez kandydata dokumentów w innej postaci niż zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii jest równoznaczne z niespełnieniem warunków formalnych ogłoszenia o naborze - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych jednolitych, I lub II stopnia lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię). - kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. - kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kopie świadectw pracy, bądź zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy). - kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np. zaświadczenie od pracodawcy, zakres obowiązków). - inne kopie dokumentów potwierdzających odbyte kursy, szkolenia. DOKUMENTY DODATKOWE: - kopie dokumentów potwierdzających posiadane przez kandydata kwalifikacje określone w wymaganiach dodatkowych (kopie dyplomów, certyfikatów zaświadczeń, dotychczasowych zakresów obowiązków, potwierdzeń uczestnictwa w konkretnych zadaniach czy projektach). - referencje instytucji mogących potwierdzić kwalifikacje/ doświadczenie kandydata. - oświadczenia potwierdzające posiadane przez kandydata kwalifikacje. INFORMACJE DODATKOWE: - regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Metropolitalnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii oraz kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie zamieszczone są na stronie bip.metropoliagzm.pl w zakładce: Oferty pracy - Praca - Urząd Metropolitalny. - kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie testu merytorycznego i rozmowy kwalifikacyjnej. - warunkiem zakwalifikowania kandydata do drugiego etapu naboru jest złożenie przez niego dokumentów wymienionych w ogłoszeniu o naborze w punkcie pod nazwą: Dokumenty niezbędne, potwierdzających spełnienie przez kandydata wymagań. - informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Metropolitalnego niezwłocznie po zatwierdzeniu protokołu z naboru. - Dokumenty aplikacyjne kandydatów, o których mowa w § 27 ust. 1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Metropolitalnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru; - Prosimy o przesyłanie dokumentów tylko wymaganych i zalecanych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pn - pt, Godziny : 6:30-16:30