StPr/25/1234
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 800 PLN
od 6800zł + dodatek stażowy (nabywany po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego)
Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie wkładu do rocznego planu kontroli.
2. Przeprowadzanie planowych i doraźnych kontroli projektów na miejscu ich realizacji, kontroli na dokumentach oraz kontroli trwałości, dotyczących programowania 2014-2020 i 2021-2027.
3. Monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych.
4. Zbieranie informacji o wykrytych nieprawidłowościach w zakresie realizowanych zadań, dotyczących programowania: 2007-2013, 2014-2020 i 2021-2027.
5. Obsługa systemów informatycznych.
praca w godzinach: pon 8:00-16:00
wt-pt 7:30-15:30
Miejsce pracy:
Kościuszki 89/91, 10-554 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- a. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, ekonomia; 2. Co najmniej 4 lata stażu pracy; 3. Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych; 4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku; 7. Nieposzlakowana opinia; 8. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2. Doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu kontroli postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i zasadą konkurencyjności; 3. Studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych; 4. Znajomość zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych; 5. Znajomość uregulowań prawnych w zakresie wydatkowania, nadzoru i kontroli środków publicznych; 6. Znajomość krajowych i regionalnych dokumentów programowych dotyczących problematyki rozwoju regionalnego; 7. Umiejętność obsługi komputera (w szczególności programów - pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych; 8. Umiejętność redagowanie pism urzędowych; 9. Umiejętność organizacji i koordynacji realizowanych zadań; 10. Umiejętność właściwej organizacji czasu pracy; 11. Umiejętność pracy w zespole; 12. Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych; 13. Komunikatywność, systematyczność, samodzielność, inicjatywa.
Inne wymagania:
a. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, ekonomia; 2. Co najmniej 4 lata stażu pracy; 3. Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych; 4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku; 7. Nieposzlakowana opinia; 8. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2. Doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu kontroli postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i zasadą konkurencyjności; 3. Studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych; 4. Znajomość zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych; 5. Znajomość uregulowań prawnych w zakresie wydatkowania, nadzoru i kontroli środków publicznych; 6. Znajomość krajowych i regionalnych dokumentów programowych dotyczących problematyki rozwoju regionalnego; 7. Umiejętność obsługi komputera (w szczególności programów - pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych; 8. Umiejętność redagowanie pism urzędowych; 9. Umiejętność organizacji i koordynacji realizowanych zadań; 10. Umiejętność właściwej organizacji czasu pracy; 11. Umiejętność pracy w zespole; 12. Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych; 13. Komunikatywność, systematyczność, samodzielność, inicjatywa.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Petrusewicz
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny (własnoręcznie podpisany). 2. Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu); 3. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie; 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy i wymagane doświadczenie zawodowe; 5. Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisany); 6. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*; 7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*; 8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*; 9. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*; 10. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*; 11. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane). 12. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisana). * Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Preferowane formy kontaktu: inny - osobiście lub za pośrednictwem innych osób w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem lub przesłać w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego.

Zaloguj się przez Facebook