GŁÓWNY SPECJALISTA - (DEPARTAMENT ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH)

GŁÓWNY SPECJALISTA - (DEPARTAMENT ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH)

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 8 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1087

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 8 000 PLN
wynagrodzenie od 8000 zł brutto + dodatek stażowy (nabywany po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego) pierwsza umowa na czas określony, nie dłuższy niż 6 m-cy z możliwością przedłużenia ( z zastrzeżeniem wymogów wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych w szczególności art. 16 i 19)

Zakres obowiązków:
1. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Sporządzanie planu zamówień publicznych.
3. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
4. Prowadzenie kontroli postępowań o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych przez wojewódzkie samorządowe jednostki organizacyjne.
Godziny pracy:pn. 8:00-16:00, wt.-pt. 7:30-15:30

Miejsce pracy:
Kościuszki 89/91, 10-554 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 4)
  • a. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe; 2. Co najmniej 4 lata stażu pracy; 3. Co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 6. Nieposzlakowana opinia; 7. Obywatelstwo polskie; 8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. b. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, w tym szczególnie funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2. Doświadczenie w pracy przy przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz przy sporządzaniu umów w obrocie gospodarczym;3. Studia podyplomowe z zakresu Prawa zamówień publicznych; 4. Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks cywilny; 5. Umiejętności sporządzania umów cywilno-prawnych; 6. Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych; 7. Umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych; 8. Komunikatywność, samodzielność, kreatywność.


Inne wymagania:
a. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe; 2. Co najmniej 4 lata stażu pracy; 3. Co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 6. Nieposzlakowana opinia; 7. Obywatelstwo polskie; 8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. b. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, w tym szczególnie funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2. Doświadczenie w pracy przy przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz przy sporządzaniu umów w obrocie gospodarczym;3. Studia podyplomowe z zakresu Prawa zamówień publicznych; 4. Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks cywilny; 5. Umiejętności sporządzania umów cywilno-prawnych; 6. Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych; 7. Umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych; 8. Komunikatywność, samodzielność, kreatywność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Joanna Petrusewicz

Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny (własnoręcznie podpisany). 2.Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu); 3. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie; 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz wymagane doświadczenie zawodowe; 5. Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisany); 6. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*; 7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*; 8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*; 9. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*; 10. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*; 11. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane). 12. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisana). * Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane). VI. Dokumenty dodatkowe: 1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach; 2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; 3. Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Dodano: 30.09.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 324919
Udostępnij:
Dodano: 30.09.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 324919

Zobacz inne oferty

Do góry