StPr/25/2628
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 8 000 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres zadań:
1.Prowadzenie akt osobowych pracowników, rejestru obecnych i byłych pracowników, list obecności, kartotek urlopowych, ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji czasu pracy.
2.Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy, w szczególności sporządzanie umów o pracę, dokumentacji związanej ze zmianą warunków pracy i płacy, wystawianie świadectw pracy.
3.Przygotowywanie pism w sprawach m.in. dodatków stażowych, gratyfikacji jubileuszowych.
4.Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu.
5.Sporządzanie planów urlopów.
6.Dokonywanie analiz i sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia, w tym danych do celów statystycznych UMWP, GUS i PFRON.
7.Przygotowywanie formularzy zgłoszeniowych do ubezpieczeń społecznych, zmian danych, korekt i wyrejestrowań z ubezpieczeń pracowników.
8.Przygotowywanie wniosków pracowników o rentę lub emeryturę na starych zasadach.
9.Prowadzenie spraw socjalnych zgodnie z ustawą o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych i zakładowym regulaminem gospodarowania środkami zfśs.
10.Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu regulaminów pracy i wynagradzania.
11.Kontrolowanie przestrzegania dyscypliny pracy.
12.Informowanie pracowników o przysługujących im uprawnieniach i obowiązkach.
13.Nadzór nad prawidłowością sporządzanych harmonogramów czasu pracy.
14.Rozliczanie czasu pracy pracowników.
15.Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.
16.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska i współuczestnictwo w procesie rekrutacji.
17.Monitorowanie aktualności badań okresowych we współpracy ze specjalistą ds. bhp i ppoż.
18.Przygotowywanie i wydawanie pracownikom upoważnień do przetwarzania danych osobowych.
Miejsce pracy:
Kilińskiego 8, 15-950 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Pracodawca:
Podlaski Instytut Kultury w Białymstoku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania: 1.Obywatelstwo polskie. 2.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4.Wykształcenie wyższe. 5.Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. 6.Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, PPK, znajomość przepisów o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej. 7.Znajomość programu Płatnik. 8.Umiejętność redagowania pism, stosowania przepisów prawnych i analitycznego myślenia. 9.Praktyczna umiejętność korzystania z pakietu MS Office. 10.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych. 11.Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Inne wymagania:
Wymagania: 1.Obywatelstwo polskie. 2.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4.Wykształcenie wyższe. 5.Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. 6.Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, PPK, znajomość przepisów o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej. 7.Znajomość programu Płatnik. 8.Umiejętność redagowania pism, stosowania przepisów prawnych i analitycznego myślenia. 9.Praktyczna umiejętność korzystania z pakietu MS Office. 10.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych. 11.Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Jabłońska
Nr telefonu:
85 7403711
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1.List motywacyjny. 2.Kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia). 3.Oświadczenie (załącznik nr 2 do ogłoszenia). 4.Oświadczenie o niekaralności i zobowiązaniu do przestrzegania podstawowych zasad ochrony nieletnich przed krzywdzeniem (załącznik nr 3 do ogłoszenia). 5.Oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z obowiązkiem informacyjnym Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (załącznik nr 4 do ogłoszenia). 6.Informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych (załącznik nr 5 do ogłoszenia). 7.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego oraz posiadanych kwalifikacji związanych z opisem stanowiska. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do 05 grudnia 2025 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: główny specjalista ds. kadr". Dokumenty należy składać w formie papierowej osobiście w sekretariacie (I piętro, pok. 103) w godzinach pracy instytucji (od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30) lub listownie na adres wskazany powyżej. Decyduje data wpływu do PIK. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook