StPr/25/10537
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
9 107,90 PLN
Pracodawca oferuje: - wsparcie na etapie wdrażania do pracy, - stabilną i ciekawą pracę, - możliwość współpracy z ekspertami, - możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty, - ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00 a godz. 9.00, - regularnie wypłacane wynagrodzenie, - dodatek za wysługę lat, - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), - nagrody jubileuszowe, - dofinansowanie do wypoczynku pracowników, - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, - możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, - imprezy okolicznościowe dla dzieci, - dobrą lokalizację, - możliwość korzystania z siłowni (obiekty KGP przy ul. Puławskiej i ul. Domaniewskiej), - stojaki na rowery na terenie urzędu, - stołówkę.
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- wykonuje czynności związane z realizacją zadań audytowych w zróżnicowanych merytorycznie obszarach, w tym dokonuje próbkowania oraz przeprowadza testy, a także dokonuje wieloaspektowych analiz i badań; dokonuje merytorycznych ustaleń w zakresie danego obszaru poddanego audytowi,
- formułuje projekty ustaleń, wniosków oraz zaleceń na podstawie wyników przeprowadzonych czynności w ramach zadań audytowych,
- bierze udział w opracowaniu przeglądu wstępnego przepisów prawnych, procedur wewnętrznych i dokumentacji służbowej na potrzeby zadań audytowych w celu rozpoznania badanej działalności, wyodrębnienia istotnych obszarów wymagających szczególnej uwagi w trakcie audytu,
- opiniuje projekty aktów prawnych i aktów wewnętrznych KGP, a także koncepcji, założeń, analiz, strategii i innych tego rodzaju dokumentów wpływających z komórek organizacyjnych KGP,
- dokonuje oceny realizacji wniosków z audytów,
- bierze udział w przeprowadzaniu analizy ryzyka dla kluczowych obszarów działalności KGP,
- opracowuje wkład do okresowych informacji i sprawozdań z realizacji zadań audytu wewnętrznego,
- koordynuje zadania wykonywane przez audytorów wewnętrznych KWP/KSP uczestniczących w ramach zadań audytowych koordynowanych przez Zespół, a następnie dokonuje wieloaspektowych analiz wyników ich pracy.
Miejsce pracy:
Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Komenda Główna Policji
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Audytor / kontroler (wymagany staż - lata: 5)
- Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe, - doświadczenie zawodowe: powyżej 5 lat pracy w obszarze audytu lub kontroli lub finansów, - dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, - bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie dotyczącym audytu wewnętrznego, a także aktów wykonawczych: w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu, standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - umiejętność analitycznego i twórczego myślenia i argumentowania, - komunikatywność i asertywność, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu audytu wewnętrznego/kontroli, - doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, - przeszkolenie w zakresie metodyki audytu wewnętrznego. Informacja od pracodawcy: Dostępność - nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną, - jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%, - do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami, - jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów, - informacja o usłudze bezpłatnego tłumacza PJM, SJM, SKOGN: https://info.policja.pl/inf/komenda-glowna-policji/dostepnosc-kgp/75477,Usluga-bezplatnego-tlumacza-PJM-SJM-SKOGN.html Warunki pracy: 1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, - zagrożenie korupcją. 2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne oświetlenie, - wymuszona pozycja ciała, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, - przy wejściu do budynku oraz z budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku. Dodatkowe Informacje od pracodawcy: - jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu), - oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia, - nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert, - kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia, - do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego, - nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy, - zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca, - ofertę wraz z wymaganymi w ogłoszeniu załącznikami prześlij/przekaż w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz numeru ogłoszenia, - prześlij kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzą wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość), - jeśli w ogłoszeniu wskazano wymóg znajomości języka obcego na poziomie biegłości językowej według skali przyjętej przez Radę Europy (A1, A2, B1, B2, C1, C2), dołącz kserokopie certyfikatu, - złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów, - rozpatrzymy tylko te oferty, które zostaną przesłane w odpowiedzi na aktualne ogłoszenie o naborze, - uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane, - nie zwracamy kandydatom złożonych dokumentów, załącz tylko te dokumenty, które są niezbędne, a w przypadku zaświadczeń - ich kopie, - jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo, - planowane rozpoczęcie pracy w terminie około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot). - WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 3,3 kwoty bazowej (wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy. Planujemy następujące metody/techniki naboru: - weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych, - analiza ofert spełniających wymagania formalne, - rozmowa kwalifikacyjna. Dokumenty niezbędne: - CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632 z późn. zm.), WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html, - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać, z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z metodyki audytu wewnętrznego. Aplikuj do: 27 października 2025 w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ogłoszenie nr 157027 na adres: Komenda Główna Policji Biuro Kadr i Organizacji Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa - za pośrednictwem operatora pocztowego lub bezpośrednio w Biurze Przepustek Komendy Głównej Policji (pn.-pt. w godzinach 8.15 - 16.15)(na kopercie wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). W formie elektronicznej poprzez: - Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub pocztę elektroniczną na adres e-mail: [email protected] (w tytule maila wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: pod numerem telefonu kom. +48 664 973 039 lub mailowego na adres: [email protected] Dokumenty należy złożyć do: 27.10.2025 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Przetwarzanie danych osobowych DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA: Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w Komendzie Głównej Policji jest Komendant Główny Policji z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 148/150, 02-624 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w Komendzie Głównej Policji. Dane osobowe będą przechowywane, przetwarzane przez okres trwania naboru oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie archiwizacji i brakowania. Kandydaci mają prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania. Mają również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy. Ponadto mają prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Mokotów Godziny pracy: ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00-9:00 Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/glowny-specjalista,157027,v7.pdf
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe, - doświadczenie zawodowe: powyżej 5 lat pracy w obszarze audytu lub kontroli lub finansów, - dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, - bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie dotyczącym audytu wewnętrznego, a także aktów wykonawczych: w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu, standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - umiejętność analitycznego i twórczego myślenia i argumentowania, - komunikatywność i asertywność, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu audytu wewnętrznego/kontroli, - doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, - przeszkolenie w zakresie metodyki audytu wewnętrznego. Informacja od pracodawcy: Dostępność - nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną, - jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%, - do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami, - jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów, - informacja o usłudze bezpłatnego tłumacza PJM, SJM, SKOGN: https://info.policja.pl/inf/komenda-glowna-policji/dostepnosc-kgp/75477,Usluga-bezplatnego-tlumacza-PJM-SJM-SKOGN.html Warunki pracy: 1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, - zagrożenie korupcją. 2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne oświetlenie, - wymuszona pozycja ciała, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, - przy wejściu do budynku oraz z budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku. Dodatkowe Informacje od pracodawcy: - jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu), - oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia, - nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert, - kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia, - do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego, - nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy, - zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca, - ofertę wraz z wymaganymi w ogłoszeniu załącznikami prześlij/przekaż w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz numeru ogłoszenia, - prześlij kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzą wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość), - jeśli w ogłoszeniu wskazano wymóg znajomości języka obcego na poziomie biegłości językowej według skali przyjętej przez Radę Europy (A1, A2, B1, B2, C1, C2), dołącz kserokopie certyfikatu, - złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów, - rozpatrzymy tylko te oferty, które zostaną przesłane w odpowiedzi na aktualne ogłoszenie o naborze, - uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane, - nie zwracamy kandydatom złożonych dokumentów, załącz tylko te dokumenty, które są niezbędne, a w przypadku zaświadczeń - ich kopie, - jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo, - planowane rozpoczęcie pracy w terminie około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot). - WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 3,3 kwoty bazowej (wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy. Planujemy następujące metody/techniki naboru: - weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych, - analiza ofert spełniających wymagania formalne, - rozmowa kwalifikacyjna. Dokumenty niezbędne: - CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632 z późn. zm.), WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html, - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać, z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z metodyki audytu wewnętrznego. Aplikuj do: 27 października 2025 w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ogłoszenie nr 157027 na adres: Komenda Główna Policji Biuro Kadr i Organizacji Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa - za pośrednictwem operatora pocztowego lub bezpośrednio w Biurze Przepustek Komendy Głównej Policji (pn.-pt. w godzinach 8.15 - 16.15)(na kopercie wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). W formie elektronicznej poprzez: - Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub pocztę elektroniczną na adres e-mail: [email protected] (w tytule maila wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: pod numerem telefonu kom. +48 664 973 039 lub mailowego na adres: [email protected] Dokumenty należy złożyć do: 27.10.2025 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Przetwarzanie danych osobowych DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA: Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w Komendzie Głównej Policji jest Komendant Główny Policji z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 148/150, 02-624 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w Komendzie Głównej Policji. Dane osobowe będą przechowywane, przetwarzane przez okres trwania naboru oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie archiwizacji i brakowania. Kandydaci mają prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania. Mają również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy. Ponadto mają prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Mokotów Godziny pracy: ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00-9:00 Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/glowny-specjalista,157027,v7.pdf
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
664 973 039
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Dokumenty niezbędne: - CV i list motywacyjny - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632 z późn. zm.) - WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z metodyki audytu wewnętrznego.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Aplikować można do: 27 października 2025 w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ogłoszenie nr 157027 na adres: Komenda Główna Policji Biuro Kadr i Organizacji Policji ul. Puławska 148/150 02-624 Warszawa - za pośrednictwem operatora pocztowego lub - bezpośrednio w Biurze Przepustek Komendy Głównej Policji (pn. pt. w godzinach 8.15 - 16.15) (na kopercie wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). W formie elektronicznej poprzez: - Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub - pocztę elektroniczną na adres e-mail: [email protected] (w tytule maila wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). Możliwy również kontakt telefoniczny: pod numerem telefonu kom. +48 664 973 039 lub mailowy: [email protected] Dokumenty należy złożyć do: 27.10.2025 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.