StPr/25/10091
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 do 10 500 PLN
Zakres obowiązków:
1. Planowanie zadań inwestycyjnych związanych z budową obiektów infrastruktury oświetleniowej.
2. Przygotowywanie zadań inwestycyjnych do realizacji.
3. Przygotowywanie i procedowanie zawieranych umów.
4. Przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na wyłonienie wykonawców zadań realizowanych przez ZDM.
5. Uczestnictwo w komisjach i procedurach przetargowych, zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych.
6. Zarządzanie projektami w fazie projektowania i realizacji, z wyłączeniem nadzoru inwestorskiego.
7. Współudział w inicjowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy, modernizacji infrastruktury oświetleniowej.
8. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi.
9. Bieżące śledzenie i wdrażanie zmian w przepisach prawa.
10. Przygotowywanie danych (zestawienie i wykaz zdemontowanych i zamontowanych opraw, bieżąca weryfikacja i aktualizacja zestawienia w zakresie listy ulic, typu i mocy opraw, weryfikacja i analiz protokołów konieczności, protokołów odbioru, faktur oraz kosztorysów) i sporządzanie audytów powykonawczych w zakresie wymiany opraw oświetleniowych.
11. Wsparcie w prowadzeniu bazy danych w zakresie dostaw, prowadzonych wymian oraz ponoszonych kosztów.
12. Procedowanie spraw dotyczących uszkodzeń infrastruktury oświetleniowej.
13. Przygotowywanie dokumentów dla zakończonych zadań inwestycyjnych.
Miejsce pracy:
Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zarząd Dróg Miejskich
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: elektrotechnika/budownictwo/administracja/prawo
- zawód: Technik drogownictwa (wymagany staż - lata: 4)
- Prawo kat. B, biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: wyższe o profilu: elektrotechnika, budownictwo, administracja, prawo. 2. Minimum 4 lata stażu pracy. 3. Prawo jazdy kat. B. 4. Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel). 5. Nieposzkalowana opinia. 6. Obywatelstwo polskie. 7. Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych lub publicznych na stanowiskach. związanych z planowaniem inwestycji dotyczących infrastruktury technicznej. 2. Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń informatycznych. 3. Znajomość procedur i przepisów, w tym Ustawa Prawo Budowlane i Ustawa Prawo Zamówień Publicznych. 4. Posiadanie niżej wymienionych cech osobowości: samodzielność, kreatywność, sumienność, asertywność, odpowiedzialność, uczciwość, punktualność, dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres i presję zewnętrzną, umiejętność pracy w zespole. 5. Chęć rozwijania nowych umiejętności, poznawania i wdrażania nowych technologii. 6. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie. 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia. 3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy. 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku. 5. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. 6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530). Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 10.10.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Miejsce wykonywania pracy: Chmielna 120, 00-801 Warszawa - Wola Godziny pracy: 7:30 - 15:30 Pełna treść oferty znajduje się na stronie: //zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: wyższe o profilu: elektrotechnika, budownictwo, administracja, prawo. 2. Minimum 4 lata stażu pracy. 3. Prawo jazdy kat. B. 4. Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel). 5. Nieposzkalowana opinia. 6. Obywatelstwo polskie. 7. Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych lub publicznych na stanowiskach. związanych z planowaniem inwestycji dotyczących infrastruktury technicznej. 2. Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń informatycznych. 3. Znajomość procedur i przepisów, w tym Ustawa Prawo Budowlane i Ustawa Prawo Zamówień Publicznych. 4. Posiadanie niżej wymienionych cech osobowości: samodzielność, kreatywność, sumienność, asertywność, odpowiedzialność, uczciwość, punktualność, dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres i presję zewnętrzną, umiejętność pracy w zespole. 5. Chęć rozwijania nowych umiejętności, poznawania i wdrażania nowych technologii. 6. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie. 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia. 3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy. 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku. 5. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. 6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530). Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 10.10.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Miejsce wykonywania pracy: Chmielna 120, 00-801 Warszawa - Wola Godziny pracy: 7:30 - 15:30 Pełna treść oferty znajduje się na stronie: //zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
OLGA GODLEWSKA
Wymagane dokumenty:
1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie. 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia. 3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy. 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku. 5. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. 6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczny system rekrutacji: //zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/

Zaloguj się przez Facebook