StPr/25/4723
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 3 840 PLN
[Praca na czas określony] : 3 miesiące [Godzina zakończenia pracy] : 13:30
Zakres obowiązków:
analiza potencjału środowiska akademickiego i możliwości komercjalizacji wyników twórczości artystycznej i działalności badawczej dla opracowania najefektywniejszej formy prowadzenia działalności gospodarczej, identyfikowanie możliwych do zrealizowania działań B+R zlecanych przez otoczenie społeczno-gospodarcze, doradztwo strategiczne w zakresie wdrażania komercjalizacji,
koordynacja działalności gospodarczej Uczelni, prowadzenie spraw komercjalizacji prac badawczych i artystycznych, wsparcie pracowników Uczelni w zakresie komercjalizacji wyników prac badawczych i artystycznych, przygotowywanie i ofert współpracy oraz opracowanie projektów umów z podmiotami zewnętrznymi, koordynowanie i dokumentowanie realizacji i rozliczania umów, aktywne pozyskiwanie partnerów i źródeł finansowania
Miejsce pracy:
Plac Jana Matejki 13, 31-157 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Ekonomista (wymagany staż - lata: 8)
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, zdolności organizacyjne, dyskrecja, poufność
- [Umiejętność 2] : praktyczna znajomość przepisów prawa umów w obrocie gospodarczym i dotyczących działalności gospodarczej w sektorze publicznym w szczególności uczelni [Umiejętność 1] : umiejętność pracy z aktami prawnymi – wyszukiwanie przepisów, rozumienie tekstu prawnego, praca w sektorze B+R [Inne] : znajomość przepisów Prawa o szkolnictwie wyższym i nauce i dotyczących działalności gospodarczej w sektorze publicznym, podstawowa zasad wynikających z Prawa zamówień publicznych, doświadczenie w pracy z dokumentami i danymi osobowymi, w pozyskiwaniu funduszy, nawiązywaniu współpracy, komunikatywność, orientacja na rezultaty, umiejętność dzielenia się wiedzą, kultura osobista, odpowiedzialność
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : praktyczna znajomość przepisów prawa umów w obrocie gospodarczym i dotyczących działalności gospodarczej w sektorze publicznym w szczególności uczelni [Umiejętność 1] : umiejętność pracy z aktami prawnymi – wyszukiwanie przepisów, rozumienie tekstu prawnego, praca w sektorze B+R [Inne] : znajomość przepisów Prawa o szkolnictwie wyższym i nauce i dotyczących działalności gospodarczej w sektorze publicznym, podstawowa zasad wynikających z Prawa zamówień publicznych, doświadczenie w pracy z dokumentami i danymi osobowymi, w pozyskiwaniu funduszy, nawiązywaniu współpracy, komunikatywność, orientacja na rezultaty, umiejętność dzielenia się wiedzą, kultura osobista, odpowiedzialność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Formularz rekrutacyjny na BIP ASP
Wymagane dokumenty:
.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - formularz rekrutacyjny na BIP ASP