StPr/25/0986
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników Urzędu Gminy.
2) Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, przebiegiem zatrudnienia i
zwolnieniami.
3) Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
4) Wydawanie skierowań na badania lekarskie i prowadzenie ich ewidencji.
5) Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych.
6) Sporządzanie i przekazywanie deklaracji do ZUS, US, PFRON i PPK.
7) Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
8) Przygotowywanie sprawozdań kadrowo-płacowych.
9) Przygotowanie naborów na wolne stanowiska pracy.
10) Organizacja i nadzoru nad przebiegiem służby przygotowawczej urzędników
11) Nadzór nad terminowością dokonywania ocen okresowych pracowników.
12) Naliczanie diet radnych i sołtysów.
Miejsce pracy:
Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY RUDNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
- Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) nieposzlakowana opinia, 5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku, 6) wykształcenie wyższe i minimum 4 letni staż pracy, w tym minimum 2-letni staż na stanowisku związanym z obsługą kadrowo-płacową. 7) znajomość przepisów prawa z zakresu: prawa pracy, - ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, - Kodeks postępowania administracyjnego, - przepisów dotyczących wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych PPK Ubezpieczeń społecznych ZFŚŚ 8) umiejętność obsługi komputera (Programy kadrowo-płacowe, MS Office, Internet) Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej preferowane, 2) komunikatywność, 3) odpowiedzialność, 4) umiejętność pracy pod presją czasu, 5) rzetelność, dokładność, samodzielność w realizacji zadań, 6) umiejętność analitycznego myślenia, 7) umiejętność interpretacji przepisów i ich praktycznego zastosowania, 8) umiejętność pracy zespołowej.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) nieposzlakowana opinia, 5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku, 6) wykształcenie wyższe i minimum 4 letni staż pracy, w tym minimum 2-letni staż na stanowisku związanym z obsługą kadrowo-płacową. 7) znajomość przepisów prawa z zakresu: prawa pracy, - ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, - Kodeks postępowania administracyjnego, - przepisów dotyczących wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych PPK Ubezpieczeń społecznych ZFŚŚ 8) umiejętność obsługi komputera (Programy kadrowo-płacowe, MS Office, Internet) Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej preferowane, 2) komunikatywność, 3) odpowiedzialność, 4) umiejętność pracy pod presją czasu, 5) rzetelność, dokładność, samodzielność w realizacji zadań, 6) umiejętność analitycznego myślenia, 7) umiejętność interpretacji przepisów i ich praktycznego zastosowania, 8) umiejętność pracy zespołowej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, 2) CV, 3) kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, (m.in. świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu), 5) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie www.bip.rudna.pl), 9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajdujących się w aplikacji na stanowisko objęte procesem rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy Rudna, Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, w kancelarii Urzędu pok. nr 14, w terminie do dnia 18 lipca 2025 r. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej: Nabór na stanowisko Główny specjalista ds. kadr i płac. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę ich doręczenia uważać się będzie datę ich wpływu do Urzędu Gminy Rudna. Szczegóły ogłoszenia: https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/47300/cms/szablony/15834/pliki/konkurs_glowny_specjalist_ds_kadr_i_plac__ok.pdf
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 18.07.2025 r.