GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZANIA PROJEKTÓW

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZANIA PROJEKTÓW

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/jokr/25/1081

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków głównego specjalisty ds. księgowości obejmuje prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości - prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych), obsługę rozliczeń podatkowych, spraw kadrowo-płacowych, nadzór nad obiegiem dokumentów oraz doradztwo finansowe i wsparcie zarządcze:
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych (prawidłowe ewidencjonowanie wszystkich operacji finansowych fundacji zgodnie z zasadami ustawy o rachunkowości).
2. Sporządzanie sprawozdań finansowych (opracowywanie i przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych oraz innych wymaganych raportów).
3. Rozliczenia podatkowe (prowadzenie wszystkich spraw związanych z rozliczeniami podatkowymi fundacji, w tym składanie deklaracji do urzędów).
4. Nadzór nad dokumentacją (zapewnienie prawidłowego obiegu, przechowywania i archiwizowania dokumentów księgowych i finansowych).
5. Obsługa kadrowo-płacowa.
6. Kontrola finansowa (prowadzenie kontroli wstępnej, bieżącej i następnej operacji gospodarczych i finansowych fundacji).
7. Wsparcie zarządcze (dostarczanie danych potrzebnych do tworzenia strategii i planów operacyjnych, a także doradzanie w sprawach finansowych i zarządzania ryzykiem).
8. Współpraca z organami kontrolnymi (przygotowywanie i dostarczanie dokumentacji oraz danych dla potrzeb organów nadzorczych, a także wsparcie w audycie zewnętrznym).
9. Prowadzenie gospodarki finansowej (zarządzanie finansami fundacji zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym kontrola przepływów środków pieniężnych)

Zakres obowiązków w kontekście pisania i rozliczania projektów obejmuje przygotowanie dokumentacji finansowej, składanie wniosków o płatność w generatorach online (np. SL2014), nadzór nad zgodnością wydatków z przepisami, kontakt z instytucjami finansującymi, prowadzenie korespodencji, udział w kontrolach projektów:
10. Rozliczanie projektów z zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie z umową o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania.
11. Monitoroiwanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników.
12. Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych w zakresie ich kwalifikalności i zgodności z projektem.
13. Bieżąca obsługa administracyjna projektów, w szczególności: składanie wniosków o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych.
14. Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowej.
15. Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dot. realizacji projektów.
16. Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów oraz aplikowania o środki.


Miejsce pracy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
GALICYJSKA FUNDACJA "WSPARCIE, INTEGRACJA, ROZWÓJ"

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego. 2. Znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2020). 3. Znajomość Kodeksu Pracy z aktualnymi zmianami ( KP). 4. Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA). 5. Znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. z późn. zmianami. 6. Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. 7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 8. Wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracyjna publiczna i inne pokrewne). 9. Staż pracy co najmniej 2 lata (doświadczenie w księgowości). 10. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. 11. Nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje. 12. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Praca przy monitorze komputera, obsługa Generatora (procedura przeprowadzania konkursów, realizacji i rozliczania zadań), praca wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem. Miejsce wykonywania pracy: Kraków, ul. Piłsudskiego 6/9. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy, praca od poniedziałku do piątku, w systemie jednozmianowym od 7:00 do 15:00.


Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego. 2. Znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2020). 3. Znajomość Kodeksu Pracy z aktualnymi zmianami ( KP). 4. Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA). 5. Znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. z późn. zmianami. 6. Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. 7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 8. Wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracyjna publiczna i inne pokrewne). 9. Staż pracy co najmniej 2 lata (doświadczenie w księgowości). 10. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. 11. Nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje. 12. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Praca przy monitorze komputera, obsługa Generatora (procedura przeprowadzania konkursów, realizacji i rozliczania zadań), praca wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem. Miejsce wykonywania pracy: Kraków, ul. Piłsudskiego 6/9. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy, praca od poniedziałku do piątku, w systemie jednozmianowym od 7:00 do 15:00.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny 2. CV Podpisane i opatrzone klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie mowich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 206/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)". Wymagane dokumenty należy składać drogą mailową na adres: [email protected] lub [email protected] z opisem, że zgłoszenie dot. naboru na stanowisko "Główny specjalista"
Dodano: 08.11.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 348249
Udostępnij:
Dodano: 08.11.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 348249

Zobacz inne oferty

Do góry