StPr/25/0959
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 8 300 PLN
Wynagrodzenie: 8300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
- Zakres obowiązków:
1. Wstępne wprowadzanie zamówień,
2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów,
3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta, poprawki i zmiany klienta,
4. Zatwierdzanie i wprowadzanie zamówień zakupu klientów w ramach określonego celu,
5. Zapewnianie terminowego rozwiązywania wszystkich potencjalnych przeszkód uniemożliwiających płynne przetwarzanie zamówień (rozbieżności cenowe, blokady kredytowe, wykluczenie materiałów itp.),
6. Kontaktowanie się z klientami z krajów Afryki (m. in. Nigerii),
7. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim. Praca z angielskojęzyczną dokumentacją.
- Godziny pracy: 9:00-17:00.
Miejsce pracy:
Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- Odpowiedzialność, Dyspozycyjność, Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice, Rzetelność, Punktualność, Bardzo dobra organizacja pracy
- Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie techniczne lub inżynieryjne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Wymagana bardzo dobra znajomość programów SAP, InContact, SFDC, Nex. Wymagana świadomość funkcjonowania procesów w organizacji międzynarodowej. Wymagana umiejętność adaptacji do zmian. Wymagana umiejętność szybkiego i klarownego reagowania w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta, często pod presją czasu. Wymagana znajomość narzędzi analitycznych. Mile widziana znajomość języka francuskiego.
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie techniczne lub inżynieryjne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Wymagana bardzo dobra znajomość programów SAP, InContact, SFDC, Nex. Wymagana świadomość funkcjonowania procesów w organizacji międzynarodowej. Wymagana umiejętność adaptacji do zmian. Wymagana umiejętność szybkiego i klarownego reagowania w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta, często pod presją czasu. Wymagana znajomość narzędzi analitycznych. Mile widziana znajomość języka francuskiego.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Ciemniewska
Nr telefonu:
32-47-98-579, 32-47-98-500, 32-47-98-501, 32-47-98-502, 32-47-98-503
Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 8:00-14:00.