StPr/25/07596
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 10 000 PLN
Zakres obowiązków:
- zarządzenie procesem przetargowym;
- analiza ogłoszeń i dokumentacji;
- monitorowanie rynku zamówień publicznych i prywatnych;
- ocena opłacalności udziału w przetargu (analiza ryzyk i szans);
- współpraca z innymi działami;
- negocjacje z kontrahentami;
- raportowanie i analiza wyników;
- nadzór nad dokumentacją;
- zarządzanie zespołem;
Miejsce pracy:
Adama Branickiego 17, 02-972 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
"ARLEN" SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Wymagania: - wykształcenie: wyższe; - kierunek: pozwalający na wykonywanie obowiązków; - znajomość języka angielskiego na poziomie B1; - co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego; - biegła znajomość języka polskiego; Praca w godzinach: 08:00 - 16:00;
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie: wyższe; - kierunek: pozwalający na wykonywanie obowiązków; - znajomość języka angielskiego na poziomie B1; - co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego; - biegła znajomość języka polskiego; Praca w godzinach: 08:00 - 16:00;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail