GŁÓWNY SPECJALISTA DS. RAPORTOWANIA I ANALIZY WYKONANIA BUDŻETU W BIURZE BUDŻETU I MAJĄTKU PROKURATURY W PROKURATURZE KRAJOWEJ (NR 1001-9.1111.13.2025)

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. RAPORTOWANIA I ANALIZY WYKONANIA BUDŻETU W BIURZE BUDŻETU I MAJĄTKU PROKURATURY W PROKURATURZE KRAJOWEJ (NR 1001-9.1111.13.2025)

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 666 - 6 850 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/08201

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 do 6 850 PLN
1. Planowana data zatrudnienia: 8.09.2025 r. 2. Rodzaj umowy: - staż urzędniczy umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy, - stanowisko głównego specjalisty ds. raportowania i analizy budżetu po zakończonym stażu urzędniczym umowa o pracę na czas nieokreślony. 3. Miesięczne wynagrodzenie zasadnicze brutto: - na stażu urzędniczym w przedziale od 4.666,00 zł do 6.850,00 zł - na stanowisku głównego specjalisty ds. raportowania i analizy budżetu w przedziale od 6.000,00 zł do 12.600,00 zł

Zakres obowiązków:
- gromadzenie, przetwarzanie i analizowanie danych dotyczących działalności jednostek organizacyjnych prokuratury w zakresie właściwości Wydziału Budżetu;
- analizowanie wykonania planów finansowych jednostek organizacyjnych prokuratury na podstawie sprawozdań budżetowych;
- sporządzanie okresowych ocen wykonania dochodów i wydatków przez jednostki organizacyjne prokuratury;
- przygotowywanie informacji z wykonania budżetu w zakresie części budżetu państwa odpowiadającej prokuraturze i podległych jednostek organizacyjnych;
- przygotowywanie analizy w zakresie skutków finansowych projektowanych przez komórki organizacyjne aktów normatywnych;
- sporządzanie raportów i prezentacji związanych z działalnością finansową jednostek organizacyjnych prokuratury.


Miejsce pracy:
Postępu 3, 02-676 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Prokuratura Krajowa

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 5)
  • Pakiet MS Office
  • Stosownie do art. 2 pkt 7 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz. U. z 2018 r., poz. 577, ze zm.) urzędnikiem może zostać osoba, która odbyła staż urzędniczy w sądzie lub prokuraturze. Na podstawie art. 3 ust. 3 ww. ustawy od obowiązku odbycia stażu urzędniczego zwolnione są osoby, które ukończyły aplikację sędziowską lub prokuratorską. Właściwy prokurator może zwolnić z obowiązku odbycia stażu urzędniczego lub jego części osobę, wybraną w drodze konkursu, która wykaże się wymaganym programem stażu urzędniczego wiedzą teoretyczną, w szczególności znajomością organizacji i funkcjonowania prokuratury, umiejętnością stosowania tej wiedzy w praktyce oraz znajomością metod i technik pracy biurowej (art. 3 a ust. 2 ww. ustawy). Wymagane wykształcenie: wyższe na poziomie studiów drugiego stopnia - preferowane ekonomiczne lub finansowe. Wymagania konieczne: - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; - przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; - co najmniej 5 lat pracy na stanowisku specjalisty w zakresie wykonania budżetu państwa; - znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o prokuraturze oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tych ustaw, a stosowanych w państwowych jednostkach budżetowych; - znajomość Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor 3.0; - umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel. Wymagania dodatkowe: - znajomość obsługi programów finansowo-księgowych; - znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej NBE; - dyspozycyjność; - umiejętność sprawnej organizacji pracy i samodzielnego rozwiazywania problemów; - zdolność analitycznego myślenia; - umiejętność hierarchizowania zadań; - umiejętność pracy w zespole; - odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność i dokładność. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe (wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia; - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; - oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; - oświadczenie kandydata, że przeciwko niemu nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach; - oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w wymaganym zakresie (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne dokumenty potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego); - kopia dokumentu lub oświadczenie kandydata potwierdzające znajomość Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor 3.0; - kopie dokumentów lub oświadczenie kandydata potwierdzające umiejętność obsługi komputera w wymaganym zakresie; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych (fakultatywnie). Kopie innych dokumentów i oświadczenia: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów. Dodatkowe informacje: - budynek Prokuratury Krajowej jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością; - wypłata dodatkowego wynagrodzenia rocznego zgodnie z obowiązującymi przepisami; - możliwość udziału w szkoleniach; - możliwość korzystania z pakietu socjalnego (m. in. możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, możliwość dofinansowania karty sportowej); - możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie; - możliwość korzystania z pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej; - możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych; - parking dla rowerów. Planowana data zatrudnienia: 8.09.2025 r. Rodzaj umowy: - staż urzędniczy umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy, - stanowisko głównego specjalisty ds. raportowania i analizy budżetu po zakończonym stażu urzędniczym umowa o pracę na czas nieokreślony. Miesięczne wynagrodzenie zasadnicze brutto: - na stażu urzędniczym w przedziale od 4.666,00 zł do 6.850,00 zł - na stanowisku głównego specjalisty ds. raportowania i analizy budżetu w przedziale od 6.000,00 zł do 12.600,00 zł Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie dostępne do pobrania ze strony internetowej Prokuratury Krajowej. Dokumenty należy przesłać drogą pocztową (lub złożyć bezpośrednio w Kancelarii w Prokuraturze Krajowej) w terminie do dnia: 12 sierpnia 2025 r. na adres: Prokuratura Krajowa, Biuro Kadr ul. Postępu 3 02-676 Warszawa z podaniem na kopercie: konkurs sygn. 1001-9.1111.13.2025 na staż urzędniczy na stanowisko głównego specjalisty ds. raportowania i analizy wykonania budżetu w Biurze Budżetu i Majątku Prokuratury w Prokuraturze Krajowej. Oferty doręczone lub przesłane po terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane (decyduje data doręczenia lub data stempla pocztowego w przypadku nadania dokumentów pocztą). Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną zawiadomieni o terminie i miejscu jego przeprowadzenia poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Prokuratury Krajowej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu - (22) 12 51 928.


Inne wymagania:
Stosownie do art. 2 pkt 7 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz. U. z 2018 r., poz. 577, ze zm.) urzędnikiem może zostać osoba, która odbyła staż urzędniczy w sądzie lub prokuraturze. Na podstawie art. 3 ust. 3 ww. ustawy od obowiązku odbycia stażu urzędniczego zwolnione są osoby, które ukończyły aplikację sędziowską lub prokuratorską. Właściwy prokurator może zwolnić z obowiązku odbycia stażu urzędniczego lub jego części osobę, wybraną w drodze konkursu, która wykaże się wymaganym programem stażu urzędniczego wiedzą teoretyczną, w szczególności znajomością organizacji i funkcjonowania prokuratury, umiejętnością stosowania tej wiedzy w praktyce oraz znajomością metod i technik pracy biurowej (art. 3 a ust. 2 ww. ustawy). Wymagane wykształcenie: wyższe na poziomie studiów drugiego stopnia - preferowane ekonomiczne lub finansowe. Wymagania konieczne: - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; - przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; - co najmniej 5 lat pracy na stanowisku specjalisty w zakresie wykonania budżetu państwa; - znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o prokuraturze oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tych ustaw, a stosowanych w państwowych jednostkach budżetowych; - znajomość Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor 3.0; - umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel. Wymagania dodatkowe: - znajomość obsługi programów finansowo-księgowych; - znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej NBE; - dyspozycyjność; - umiejętność sprawnej organizacji pracy i samodzielnego rozwiazywania problemów; - zdolność analitycznego myślenia; - umiejętność hierarchizowania zadań; - umiejętność pracy w zespole; - odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność i dokładność. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe (wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia; - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; - oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; - oświadczenie kandydata, że przeciwko niemu nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach; - oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w wymaganym zakresie (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne dokumenty potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego); - kopia dokumentu lub oświadczenie kandydata potwierdzające znajomość Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor 3.0; - kopie dokumentów lub oświadczenie kandydata potwierdzające umiejętność obsługi komputera w wymaganym zakresie; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych (fakultatywnie). Kopie innych dokumentów i oświadczenia: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów. Dodatkowe informacje: - budynek Prokuratury Krajowej jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością; - wypłata dodatkowego wynagrodzenia rocznego zgodnie z obowiązującymi przepisami; - możliwość udziału w szkoleniach; - możliwość korzystania z pakietu socjalnego (m. in. możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, możliwość dofinansowania karty sportowej); - możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie; - możliwość korzystania z pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej; - możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych; - parking dla rowerów. Planowana data zatrudnienia: 8.09.2025 r. Rodzaj umowy: - staż urzędniczy umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy, - stanowisko głównego specjalisty ds. raportowania i analizy budżetu po zakończonym stażu urzędniczym umowa o pracę na czas nieokreślony. Miesięczne wynagrodzenie zasadnicze brutto: - na stażu urzędniczym w przedziale od 4.666,00 zł do 6.850,00 zł - na stanowisku głównego specjalisty ds. raportowania i analizy budżetu w przedziale od 6.000,00 zł do 12.600,00 zł Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie dostępne do pobrania ze strony internetowej Prokuratury Krajowej. Dokumenty należy przesłać drogą pocztową (lub złożyć bezpośrednio w Kancelarii w Prokuraturze Krajowej) w terminie do dnia: 12 sierpnia 2025 r. na adres: Prokuratura Krajowa, Biuro Kadr ul. Postępu 3 02-676 Warszawa z podaniem na kopercie: konkurs sygn. 1001-9.1111.13.2025 na staż urzędniczy na stanowisko głównego specjalisty ds. raportowania i analizy wykonania budżetu w Biurze Budżetu i Majątku Prokuratury w Prokuraturze Krajowej. Oferty doręczone lub przesłane po terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane (decyduje data doręczenia lub data stempla pocztowego w przypadku nadania dokumentów pocztą). Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną zawiadomieni o terminie i miejscu jego przeprowadzenia poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Prokuratury Krajowej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu - (22) 12 51 928.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
22 12 51 928

Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe (wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia; - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; - oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; - oświadczenie kandydata, że przeciwko niemu nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach; - oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w wymaganym zakresie (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne dokumenty potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego); - kopia dokumentu lub oświadczenie kandydata potwierdzające znajomość Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor 3.0; - kopie dokumentów lub oświadczenie kandydata potwierdzające umiejętność obsługi komputera w wymaganym zakresie; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych (fakultatywnie). Kopie innych dokumentów i oświadczenia: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Dodano: 30.07.2025, 04:21
ID ogłoszenia: 275269
Udostępnij:
Dodano: 30.07.2025, 04:21
ID ogłoszenia: 275269

Zobacz inne oferty

Do góry