GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ROZWOJU TRANSFORMACJI CYFROWEJ (NR REF. 096/25/DAS/GS) K/M

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ROZWOJU TRANSFORMACJI CYFROWEJ (NR REF. 096/25/DAS/GS) K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/11810

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
+ premia regulaminowa, + 80% wynagrodzenia zasadniczego raz na kwartał kalendarzowy

Zakres obowiązków:
1. Opracowywanie i rozwój narzędzi cyfrowych wspierających transformację cyfrową przedsiębiorstw w szczególności narzędzi diagnostycznych, analitycznych i promocyjnych (np. takie jak: Skaner Transformacji ADMA, samoocena dojrzałości cyfrowej), w tym: przygotowywanie koncepcji merytorycznych i funkcjonalnych narzędzi, współpraca z wykonawcami zewnętrznymi przy realizacji projektów, analiza danych pochodzących z narzędzi i raportowanie wyników.
2. Przygotowanie treści na stronę internetową PARP 4DIGITAL, w tym: udział w współtworzeniu i
aktualizacji zawartości merytorycznej strony dotyczącej tematyki transformacji cyfrowej.
3. Udział w krajowych i międzynarodowych grupach eksperckich i komitetach technicznych, w tym: Komitet Techniczny PKN, Grupa Robocza ds. AI (GRAI).
4. Monitorowanie trendów i dobrych praktyk w obszarze cyfryzacji i Przemysłu 4.0, w tym: analiza zagranicznych rozwiązań i narzędzi wspierających cyfrową transformację MŚP, przygotowywanie rekomendacji i propozycji wdrożeń w polskim kontekście instytucjonalnym.
5. Współpraca wewnętrzna i międzyinstytucjonalna w zakresie cyfryzacji, w tym z innymi
komórkami PARP, administracją publiczną, instytucjami otoczenia biznesu oraz ekspertami zewnętrznymi.

Miejsce pracy:
Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
POLSKA AGENCJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Pracownik biurowy
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Pakiet MS Office
  • Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe (magisterskie) w zakresie nauk technicznych, ekonomicznych, zarządzania lub pokrewnych (związanych z cyfryzacją i innowacjami) - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z realizacją działań w obszarze cyfryzacji, transformacji cyfrowej, innowacji lub nowych technologii (w administracji publicznej, instytucjach otoczenia biznesu lub sektorze prywatnym), - minimum rok doświadczenia w tworzeniu wymagań funkcjonalnych i uzasadnień biznesowych dla rozwiązań cyfrowych, - bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z transformacją cyfrową przedsiębiorstw i instytucji publicznych, - znajomość narzędzi diagnostycznych i analitycznych wspierających cyfryzację (np. maturity scan, self-assessment tools), - podstawowa znajomość technologii webowych i zasad projektowania interfejsów użytkownika (podstawy UX/UI), - znajomość polityk publicznych i inicjatyw krajowych oraz europejskich w obszarze cyfryzacji (np. Przemysł 4.0, cyfryzacja MŚP, AI w biznesie), - znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 (w mowie i piśmie), umożliwiająca analizę dokumentów, udział w spotkaniach międzynarodowych i kontakt z ekspertami zagranicznymi, - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint), - umiejętność korzystania z narzędzi do pracy zdalnej i współdzielenia dokumentów (np. MS Teams, SharePoint, Mural), - podstawowa orientacja w narzędziach do analizy danych (np. Power BI, Excel Power Query), - umiejętność analitycznego myślenia, - umiejętność pracy w zespole i współpracy z różnymi interesariuszami, - gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji i śledzenia trendów w zakresie transformacji cyfrowej, - komunikatywna znajomość jezyka polskiego. Wymagania pożądane: - dobra znajomość narzędzi do analizy danych (np. Power BI, Excel Power Query), - umiejętność mapowania procesów biznesowych. Termin zgłoszeń: do 15.12.2025 r. Link do zgłaszania aplikacji: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=98da489d9cef4a97bfaef38e113d6879


Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe (magisterskie) w zakresie nauk technicznych, ekonomicznych, zarządzania lub pokrewnych (związanych z cyfryzacją i innowacjami) - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z realizacją działań w obszarze cyfryzacji, transformacji cyfrowej, innowacji lub nowych technologii (w administracji publicznej, instytucjach otoczenia biznesu lub sektorze prywatnym), - minimum rok doświadczenia w tworzeniu wymagań funkcjonalnych i uzasadnień biznesowych dla rozwiązań cyfrowych, - bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z transformacją cyfrową przedsiębiorstw i instytucji publicznych, - znajomość narzędzi diagnostycznych i analitycznych wspierających cyfryzację (np. maturity scan, self-assessment tools), - podstawowa znajomość technologii webowych i zasad projektowania interfejsów użytkownika (podstawy UX/UI), - znajomość polityk publicznych i inicjatyw krajowych oraz europejskich w obszarze cyfryzacji (np. Przemysł 4.0, cyfryzacja MŚP, AI w biznesie), - znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 (w mowie i piśmie), umożliwiająca analizę dokumentów, udział w spotkaniach międzynarodowych i kontakt z ekspertami zagranicznymi, - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint), - umiejętność korzystania z narzędzi do pracy zdalnej i współdzielenia dokumentów (np. MS Teams, SharePoint, Mural), - podstawowa orientacja w narzędziach do analizy danych (np. Power BI, Excel Power Query), - umiejętność analitycznego myślenia, - umiejętność pracy w zespole i współpracy z różnymi interesariuszami, - gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji i śledzenia trendów w zakresie transformacji cyfrowej, - komunikatywna znajomość jezyka polskiego. Wymagania pożądane: - dobra znajomość narzędzi do analizy danych (np. Power BI, Excel Power Query), - umiejętność mapowania procesów biznesowych. Termin zgłoszeń: do 15.12.2025 r. Link do zgłaszania aplikacji: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=98da489d9cef4a97bfaef38e113d6879

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Link do zgłaszania aplikacji: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=98da489d9cef4a97bfaef38e113d6879

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Link do zgłaszania aplikacji: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=98da489d9cef4a97bfaef38e113d6879
Dodano: 05.12.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 360811
Udostępnij:
Dodano: 05.12.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 360811

Zobacz inne oferty

Do góry