GŁÓWNY SPECJALISTA DS. SYSTEMU JAKOŚCI

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. SYSTEMU JAKOŚCI

Miejski Urząd Pracy w Płocku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1002

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
do uzgodnienia

Zakres obowiązków:
ZAKRES ZADAŃ w szczególności:
-realizowanie zadań z zakresu utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania jakością w działalności inspekcyjnej, zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17020:2012 Ocena zgodności
-Wymagania dotyczące działania różnych rodzajów jednostek przeprowadzających inspekcję oraz PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących;
-rozpowszechnianie dokumentacji kontrolnej zatwierdzonej przez Głównego Inspektora Sanitarnego i dokumentacji systemu jakości Państwowej Inspekcji Sanitarnej woj. mazowieckiego;
-planowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu systemów zarządzania jakością;
-planowanie i zarządzanie programem audytów wewnętrznych;
-przygotowanie przeglądów systemów zarządzania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku;
-nadzorowanie dokumentacji systemów zarządzania obowiązujących w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku;
-identyfikowanie i dokumentowanie ryzyk (zagrożeń i szans), które mają wpływ na działalność Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku;
-inicjowanie, dokumentowanie, monitorowanie i prowadzenie oceny skuteczności wdrożonych działań korygujących w zakresie systemowym;
-koordynowanie działań związanych z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku oraz opracowywanie i aktualizacja procedur w tym zakresie.

Miejsce pracy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Płocku

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - wykształcenie wyższe; - szkolenie z zakresu systemu jakości wg normy PN-EN ISO/IEC 17020 i/lub PN-EN ISO/IEC 17025; - szkolenie z zakresu prowadzenia auditu wewnętrznego wg normy PN-EN ISO/IEC 17020 i/lub PN-EN ISO/IEC 17025 i/lub wg ISO 9001; - co najmniej 5-letni staż pracy; - znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej (w szczególności: ustawa o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Kodeks postępowania administracyjnego); - znajomość standardów kontroli zarządczej; - bardzo dobra obsługa pakietu MS Office. WYMAGANIA DODATKOWE - bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole; - umiejętność pracy pod presją czasu; - umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność; - samodzielność i kreatywność; - bardzo dobre zarządzanie informacją; - umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia, umiejętność redagowania dokumentów; - prawo jazdy kategorii B; - certyfikat auditora (technicznego i/lub wiodącego) ISO 17025 i/lub ISO 17020 i/lub ISO 9001.


Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - wykształcenie wyższe; - szkolenie z zakresu systemu jakości wg normy PN-EN ISO/IEC 17020 i/lub PN-EN ISO/IEC 17025; - szkolenie z zakresu prowadzenia auditu wewnętrznego wg normy PN-EN ISO/IEC 17020 i/lub PN-EN ISO/IEC 17025 i/lub wg ISO 9001; - co najmniej 5-letni staż pracy; - znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej (w szczególności: ustawa o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Kodeks postępowania administracyjnego); - znajomość standardów kontroli zarządczej; - bardzo dobra obsługa pakietu MS Office. WYMAGANIA DODATKOWE - bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole; - umiejętność pracy pod presją czasu; - umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność; - samodzielność i kreatywność; - bardzo dobre zarządzanie informacją; - umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia, umiejętność redagowania dokumentów; - prawo jazdy kategorii B; - certyfikat auditora (technicznego i/lub wiodącego) ISO 17025 i/lub ISO 17020 i/lub ISO 9001.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY: -CV oraz list motywacyjny; -oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; -kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia i szkolenia. Dokumenty prosimy przesyłać do dnia 06 grudnia 2024 roku pocztą elektroniczną na adres [email protected], pocztą z dopiskiem na kopercie Rekrutacja SJ lub składać osobiście w Sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku, ul. Królewiecka 14, 09-402 Płock. CV Kandydata powinno zawierać zgodnie z art. 221 KP następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe (w tym numer telefonu kontaktowego), dane o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia. Prosimy o niezamieszczanie zdjęcia w CV. Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatową Stację Sanitarno Epidemiologiczną w Płocku z siedzibą w Płocku (09-402) przy ul. Królewieckiej 14 zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji na stanowisko pracy: główny specjalista ds. systemu jakości. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Jedocześnie informujemy, iż CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji nie są przechowywane. Po zakończeniu rekrutacji są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH - informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako Rozporządzenie): 1. Administrator Danych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Płocku, będący jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Płocku, ul. Królewiecka 14, 09-402 Płock. Dane kontaktowe: e-mail [email protected]; tel: 24 367 26 01. 2. Inspektor Ochrony Danych Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym w Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Płocku inspektorem ochrony danych za pośrednictwem adresu email: [email protected] lub pisemnie na adres Administratora Danych. 3. Cel przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom. 4. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a), b) i c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) Rozporządzenia. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 221§1, art. 221a, art. 221b Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.). 5. Prawa osób, których dane dotyczą Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii; do ich sprostowania; usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; ograniczenia ich przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu; żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych; jak również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 6. Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest stosowne do przepisów prawa przywołanych w pkt. 4. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Płocku przetwarza Pani/Pana dane osobowe na zasadach opisanych w niniejszej informacji. 7. Informacja o okresie przechowywania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu osiągnięcia celu, a następnie w celach archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Ponadto Administrator Danych, zgodnie z art. 24 ust. 1 Rozporządzenia, stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem rozporządzenia oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
Dodano: 15.11.2024, 04:00
ID ogłoszenia: 83841
Udostępnij:
Dodano: 15.11.2024, 04:00
ID ogłoszenia: 83841

Zobacz inne oferty

Do góry