StPr/24/1676
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 do 8 400 PLN
godziny pracy: 7.45-15.45 Przewidywany okres zatrudnienia: 01.12.2024-30.11.2025 r. z możliwością przedłużenia na stałe
Zakres obowiązków:
- Analiza zapytań ofertowych w ramach postępowań publicznych opartych o zasadę konkurencyjności i PZP
- Kompleksowe opracowywanie ofert przetargowych
- Analiza dokumentacji przetargowej
- Składanie wyjaśnień dotyczących niezgodności w postepowaniach przetargowych
- Sporządzanie pism i dokumentacji wymaganych w postępowaniu przetargowym
- Udział w przygotowaniu środków ochrony prawnej do KIO
- Badanie ofert konkurencji
- Ścisła współpraca z radcą prawnym i jednostkami OHP
- Przygotowanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
- Sprawozdawczość
Miejsce pracy:
Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe. - doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata - udokumentowany staż pracy co najmniej 6 lat. - umiejętność efektywnego działania i organizowanie pracy własnej i zdolność do ustalania priorytetów - umiejętność pracy w zespole - zaangażowanie, dokładność i skrupulatność - sumienność, terminowość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań - wysoka kultura osobista i przestrzeganie obowiązujących procedur - chęć do doskonalenia, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji - znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o finansach publicznych - obywatelstwo polskie - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych - brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Benefity: - stabilna praca w ramach umowy o pracę w instytucji podległej Ministerstwu Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, dodatek za wysługę lat, nagrody jubileuszowe i świadczenia socjalne - możliwość rozwoju zawodowego.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe. - doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata - udokumentowany staż pracy co najmniej 6 lat. - umiejętność efektywnego działania i organizowanie pracy własnej i zdolność do ustalania priorytetów - umiejętność pracy w zespole - zaangażowanie, dokładność i skrupulatność - sumienność, terminowość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań - wysoka kultura osobista i przestrzeganie obowiązujących procedur - chęć do doskonalenia, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji - znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o finansach publicznych - obywatelstwo polskie - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych - brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Benefity: - stabilna praca w ramach umowy o pracę w instytucji podległej Ministerstwu Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, dodatek za wysługę lat, nagrody jubileuszowe i świadczenia socjalne - możliwość rozwoju zawodowego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv należy wysłać na adres: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail