GŁÓWNY SPECJALISTA/EKSPERT K/M

GŁÓWNY SPECJALISTA/EKSPERT K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Hybrydowa, Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 10 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/09469

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 10 000 PLN
Benefity: 1. Elastyczny czas pracy możliwość rozpoczynania pracy w godz. 7.00-9.00, 2. Cenimy doświadczonych pracowników do wynagrodzenia zasadniczego doliczamy dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, 3. Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka", 4. Przejrzyste kryteria awansowania, 5. Pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, dopłata do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie zajęć sportowych FitProfit.

Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie kontroli w ramach Programów Europejskiej Współpracy Terytorialnej administracyjnych, na miejscu realizacji projektu, doraźnych, trwałości,
- weryfikacja dokumentacji finansowo-merytorycznej pod kątem zgodności zobowiązującymi przepisami i dokumentami programowymi, unijnymi oraz krajowymi, a także dokumentacją projektową, w tym regulacjami dotyczącymi prawa zamówień publicznych, ewidencji finansowo-księgowej, pomocy publicznej, promocji, informacji i ochrony środowiska,
- przeprowadzanie kontroli ex-ante oraz ex-post postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach według ustawy Prawo Zamówień Publicznych w ramach programów Interreg 2021-2027,
- przygotowywanie informacji pokontrolnych oraz wydawanie zaleceń pokontrolnych w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości/uchybień podczas wykonywania działań kontrolnych,
- prowadzenie szkoleń dla partnerów oraz udzielanie konsultacji w zakresie rozliczania projektów i kwalifikowalności wydatków,
- współpraca z instytucjami międzynarodowymi i krajowymi zaangażowanymi wrealizację programów.

Miejsce pracy:
Puławska 180, 02-670 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
CENTRUM PROJEKTÓW EUROPEJSKICH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Certyfikat - Szkolenie- Prawo zamówień publicznych-poziom zaawansowany, umiejętność obsługi komputera znajomość programów komputerowych oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych, Finanse i zarządzanie finansami
  • Wymagania: - wykształcenie wyższe (licencjat/magister), - wykształcenie wyższe w zakresie zamówień publicznych, prawa, administracji, księgowości lub finansów, - znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, zamówieniach publicznych, Kodeksu cywilnego, - umiejętność interpretacji i posługiwania się przepisami prawa, - znajomość zasad organizacji i funkcjonowania administracji rządowej (m.in. regulacji dotyczących: finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, ochrony danych osobowych, kodeksu cywilnego), - udokumentowane przynajmniej trzyletnie doświadczenie w weryfikacji poprawności postępowań realizowanych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym udokumentowana samodzielna weryfikacja minimum 15 postępowań realizowanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, - udokumentowane przynajmniej dwuletnie doświadczenie w kontroli projektów współfinansowanych ze środków europejskich lub trzyletnie w zakresie zarządzania finansowego lub audytu wewnętrznego, - znajomość Taryfikatora Decyzja Komisji C(2019) 3452 final z dnia 14 maja 2019 r. ustanawiające wytyczne dotyczące określania korekt finansowych w odniesieniu do wydatków finansowanych przez Unię w przypadku nieprzestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących zamówień publicznych lub dokument ją zastępujący, oraz pomocniczo z dokumentem Stawki procentowe korekt finansowych i pomniejszeń dla poszczególnych kategorii nieprawidłowości indywidualnych stosowane w zamówieniach, stanowiące załącznik do Wytycznych dotyczące sposobu korygowania nieprawidłowości na lata 2021- 2027, - znajomość Wytycznych dotyczących kontroli zarządczych w programach Interreg na lata 2021-2027, - wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE, - znajomość krajowych i wspólnotowych zasad mających zastosowanie w rozliczaniu projektów, - dobra znajomość języka angielskiego (rozumienie, czytanie, pisanie imówienie, co najmniej na poziomie B2), - umiejętność pracy pod presją czasu i wywiązywania się z terminów, - umiejętność organizacji pracy własnej, orientacja na osiąganie celów, rzetelność, współpraca, komunikacja. Dodatkowe atuty: - wykształcenie prawnicze i/lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, - doświadczenie w przeprowadzaniu lub kontrolowaniu postępowań o zamówienie publiczne finansowanych ze środków unijnych, - wykształcenie wyższe w zakresie księgowości lub finansów, - doświadczenie w komórce związanej z kontrolą finansową lub audytem wewnętrznym, - doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli na miejscu realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych, - znajomość oraz umiejętność tworzenia i opiniowania dokumentów związanych zwdrażaniem programów współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych, w tym dokumentów programowych, wytycznych, instrukcji iprocedur, - prawo jazdy kat. B. Kontakt: e-mail [email protected] Szczegóły ogłoszenia i sposób aplikacji są dostępne na stronie: https://www.cpe.gov.pl/p24/o-nas/praca-w-cpe/informacje-ogolne


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe (licencjat/magister), - wykształcenie wyższe w zakresie zamówień publicznych, prawa, administracji, księgowości lub finansów, - znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, zamówieniach publicznych, Kodeksu cywilnego, - umiejętność interpretacji i posługiwania się przepisami prawa, - znajomość zasad organizacji i funkcjonowania administracji rządowej (m.in. regulacji dotyczących: finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, ochrony danych osobowych, kodeksu cywilnego), - udokumentowane przynajmniej trzyletnie doświadczenie w weryfikacji poprawności postępowań realizowanych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym udokumentowana samodzielna weryfikacja minimum 15 postępowań realizowanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, - udokumentowane przynajmniej dwuletnie doświadczenie w kontroli projektów współfinansowanych ze środków europejskich lub trzyletnie w zakresie zarządzania finansowego lub audytu wewnętrznego, - znajomość Taryfikatora Decyzja Komisji C(2019) 3452 final z dnia 14 maja 2019 r. ustanawiające wytyczne dotyczące określania korekt finansowych w odniesieniu do wydatków finansowanych przez Unię w przypadku nieprzestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących zamówień publicznych lub dokument ją zastępujący, oraz pomocniczo z dokumentem Stawki procentowe korekt finansowych i pomniejszeń dla poszczególnych kategorii nieprawidłowości indywidualnych stosowane w zamówieniach, stanowiące załącznik do Wytycznych dotyczące sposobu korygowania nieprawidłowości na lata 2021- 2027, - znajomość Wytycznych dotyczących kontroli zarządczych w programach Interreg na lata 2021-2027, - wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE, - znajomość krajowych i wspólnotowych zasad mających zastosowanie w rozliczaniu projektów, - dobra znajomość języka angielskiego (rozumienie, czytanie, pisanie imówienie, co najmniej na poziomie B2), - umiejętność pracy pod presją czasu i wywiązywania się z terminów, - umiejętność organizacji pracy własnej, orientacja na osiąganie celów, rzetelność, współpraca, komunikacja. Dodatkowe atuty: - wykształcenie prawnicze i/lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, - doświadczenie w przeprowadzaniu lub kontrolowaniu postępowań o zamówienie publiczne finansowanych ze środków unijnych, - wykształcenie wyższe w zakresie księgowości lub finansów, - doświadczenie w komórce związanej z kontrolą finansową lub audytem wewnętrznym, - doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli na miejscu realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych, - znajomość oraz umiejętność tworzenia i opiniowania dokumentów związanych zwdrażaniem programów współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych, w tym dokumentów programowych, wytycznych, instrukcji iprocedur, - prawo jazdy kat. B. Kontakt: e-mail [email protected] Szczegóły ogłoszenia i sposób aplikacji są dostępne na stronie: https://www.cpe.gov.pl/p24/o-nas/praca-w-cpe/informacje-ogolne

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Szczegóły ogłoszenia i sposób aplikacji są dostępne na stronie: https://www.cpe.gov.pl/p24/o-nas/praca-w-cpe/informacje-ogolne

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 10.09.2025, 04:01
ID ogłoszenia: 311171
Udostępnij:
Dodano: 10.09.2025, 04:01
ID ogłoszenia: 311171

Zobacz inne oferty

Do góry