StPr/25/10231
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Pracodawca oferuje: - Umowę o pracę; - Wynagrodzenie zasadnicze w zależności od stanowiska, wiedzy i doświadczenia; - Dodatek stażowy do wynagrodzenia, w wysokości wynoszącej po pięciu latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego; - Dodatkowe wynagrodzenia roczne tzw. 13; - Świadczenia jubileuszowe; - Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach, kongresach, warsztatach, kursach; - Ruchomy czas pracy 8h pomiędzy 7:00 a 17:00; - Możliwość pracy zdalnej; - Preferencyjne warunki skorzystania z ubezpieczenia grupowego, pakietów medycznych, Karty MultiSport; - Dofinansowanie do urlopu, wsparcie Pracownika i Jego rodziny w sytuacjach losowych; - Plan emerytalny PPK; - Nowoczesne narzędzia pracy; - Atrakcyjne biuro, w centrum Warszawy, dostosowane do pracy dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie audytów/kontroli na miejscu realizacji projektów sektora transportu, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach programów i instrumentów finansowych: FEPW, POIiŚ 2014-2020, FEnIKS 2021-2027, Krajowy Plan Odbudowy (wyjazdy służbowe na terenie całego kraju).
2. Analiza dokumentacji inwestycji w zakresie:
- zgodności z przepisami prawa krajowego i unijnego, w tym m.in. z ustawą Prawo budowlane, ustawą o transporcie kolejowym,
- zgodności z przepisami krajowymi i unijnymi w zakresie interoperacyjności systemu kolei.
3. Weryfikacja zakresu rzeczowego inwestycji (decyzje administracyjne, dokumenty kontraktowe, dokumenty odbiorowe, zgodność z zasadą DNSH).
4. Sporządzanie dokumentacji związanej z prowadzoną kontrolą projektu oraz rejestracja wyników kontroli we właściwych systemach teleinformatycznych.
Miejsce pracy:
Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Audytor / kontroler (wymagany staż - lata: 3)
- Prawo budowlane, bardzo dobra organizacja pracy, Biegła znajomość pakietu Office
- Wymagania niezbędne: - Wykształcenie wyższe, - Staż pracy: minimum 3 lata na stanowisko Główny Specjalista/ Ekspert, Wymagania merytoryczne: 1. Wykształcenie: wyższe, mile widziane inżynierskie. 2. Znajomość zasad realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 3. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym 1 rok w zakresie kontroli lub audytu. 4. Znajomość przepisów prawa budowlanego. 5. Bardzo dobra znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego. 6. Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju. Kompetencje: 1. Biegła znajomość pakietu MS Office. 2. Bardzo dobra organizacja pracy. 3. Umiejętność pracy pod presją czasu. 4. Umiejętność pracy w zespole. 5. Umiejętność analitycznego myślenia. Praca w godzinach: 8:15 - 16:15 Wykaz Dokumentów aplikacyjnych: 1. CV zawierające dane osobowe, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023r. poz.1465). Termin aplikacji upływa w dniu 26.10.2025 Aplikacje należy przesyłać na adres mailowy: [email protected] wraz z podaniem nazwy stanowiska i numeru rekrutacji w tytule maila: Główny Specjalista/ Ekspert DK/KMII 24/2025 Pracodawca zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane Aplikacje. Aplikacje bez wskazanego numeru rekrutacji mogą nie brać udziału w rekrutacji, chyba że z ich treści jednoznacznie wynika, w której rekrutacji kandydat składający Aplikację bierze udział. Pracodawca będzie kontaktował się z kandydatem za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Wykształcenie wyższe, - Staż pracy: minimum 3 lata na stanowisko Główny Specjalista/ Ekspert, Wymagania merytoryczne: 1. Wykształcenie: wyższe, mile widziane inżynierskie. 2. Znajomość zasad realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 3. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym 1 rok w zakresie kontroli lub audytu. 4. Znajomość przepisów prawa budowlanego. 5. Bardzo dobra znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego. 6. Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju. Kompetencje: 1. Biegła znajomość pakietu MS Office. 2. Bardzo dobra organizacja pracy. 3. Umiejętność pracy pod presją czasu. 4. Umiejętność pracy w zespole. 5. Umiejętność analitycznego myślenia. Praca w godzinach: 8:15 - 16:15 Wykaz Dokumentów aplikacyjnych: 1. CV zawierające dane osobowe, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023r. poz.1465). Termin aplikacji upływa w dniu 26.10.2025 Aplikacje należy przesyłać na adres mailowy: [email protected] wraz z podaniem nazwy stanowiska i numeru rekrutacji w tytule maila: Główny Specjalista/ Ekspert DK/KMII 24/2025 Pracodawca zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane Aplikacje. Aplikacje bez wskazanego numeru rekrutacji mogą nie brać udziału w rekrutacji, chyba że z ich treści jednoznacznie wynika, w której rekrutacji kandydat składający Aplikację bierze udział. Pracodawca będzie kontaktował się z kandydatem za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. CV zawierające dane osobowe, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023r. poz.1465).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail