GŁÓWNY SPECJALISTA/GŁÓWNA SPECJALISTKA DS. ADMINISTRACYJNYCH K/M

GŁÓWNY SPECJALISTA/GŁÓWNA SPECJALISTKA DS. ADMINISTRACYJNYCH K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
7 500 - 10 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/10949

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 500 do 10 000 PLN
Wynagrodzenie: 7 500 zł - 10 000 zł (wynagrodzenie zasadnicze wraz z dod.stażowym).

Zakres obowiązków:
W zakres zadań stanowiska wchodzą m.in.: administrowanie i zarządzanie wszystkimi lokalami będącymi własnością Instytutu Książki lub wynajmowanymi w Warszawie; reprezentowanie IK we wspólnotach własnych lub najmowanych nieruchomości; pełnienie funkcji operatora majątku – odpowiedzialność za sporządzanie dokumentów przekazania majątku, znakowanie, prowadzenie spraw majątku dla warszawskich działów IK, prowadzenie elektronicznej bazy danych i ewidencji elektronicznej majątku; planowanie, zlecanie i nadzorowanie remontów bieżących, prac konserwacyjnych, napraw oraz okresowych badań i przeglądów technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami dla lokali w Warszawie; prowadzenie dokumentacji technicznej lokali IK w Warszawie; zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej lokali i urządzeń

Miejsce pracy:
Foksal 11, 00-052 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Instytut Książki

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
  • Wymagane wykształcenie wyższe, 3 lata doświadczenia zawodowego z zakresu: praca w charakterze pracownika ds. obsługi administracji nieruchomości, majątku i obsługi biurowej. Mile widziane doświadczenie w pracy z zarządzaniem i obsługą nieruchomości, doświadczenie w instytucji finansów publicznych, znajomość procedur zakupowych w oparciu o pzp, odpowiedzialność i rzetelność, poczucie odpowiedzialności za wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy. Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, na które ubiega się kandydat/ka. CV opatrzone klauzulą: Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Termin składania ofert: do 11.11.2025 r. Oferty niekompletne lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe, 3 lata doświadczenia zawodowego z zakresu: praca w charakterze pracownika ds. obsługi administracji nieruchomości, majątku i obsługi biurowej. Mile widziane doświadczenie w pracy z zarządzaniem i obsługą nieruchomości, doświadczenie w instytucji finansów publicznych, znajomość procedur zakupowych w oparciu o pzp, odpowiedzialność i rzetelność, poczucie odpowiedzialności za wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy. Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, na które ubiega się kandydat/ka. CV opatrzone klauzulą: Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Termin składania ofert: do 11.11.2025 r. Oferty niekompletne lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Beata Kachel

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, na które ubiega się kandydat/ka. CV opatrzone klauzulą: Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 02.11.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 344697
Udostępnij:
Dodano: 02.11.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 344697

Zobacz inne oferty

1 900 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Daisendorf
1 900 €netto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Kieszek
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry