StPr/25/0346
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
• organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych
• sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem sprawności instalacji sanitarnych
• poszukiwanie wykonawców robót, wybór oferentów i zlecanie robót dotyczących instalacji sanitarnych,
• opracowywanie opisów i wycen niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych dotyczących przeglądów, napraw, remontów nadzorowanych instalacji sanitarnych
• kompletowanie oraz składanie dokumentów, pism, wniosków itp. do odpowiednich urzędów i instytucji,
• obsługa, korespondencja z mieszkańcami
Na początek umowa na czas próbny potem nieokreślony.
Godziny pracy 7:00 - 15:00.
Kontakt z pracodawcą: [email protected]
Sala D
Miejsce pracy:
Bulwar Ikara 10B, 54-130 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PIAST"WE WROCŁAWIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK)przeglądarka internetowa) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, krestywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu , odpornośc na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęci do zdobywania wiedzy, sumiennośc i zaangazowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umijętnośc pracy w zespole,
- wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata, Dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK)przeglądarka internetowa) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, krestywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu , odpornośc na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęci do zdobywania wiedzy, sumiennośc i zaangazowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umijętnośc pracy w zespole, umiejętność oceny kosztorysu – mile widziane umiejętność dobrej organizacji pracy i funkcjonowania w zespole brak przeciwwskazań do pracy na wysokości doświadczenie w pracy w działach technicznych – mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu, organizowaniu i prowadzeniu postępowań przetargowych
Inne wymagania:
wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata, Dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK)przeglądarka internetowa) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, krestywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu , odpornośc na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęci do zdobywania wiedzy, sumiennośc i zaangazowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umijętnośc pracy w zespole, umiejętność oceny kosztorysu – mile widziane umiejętność dobrej organizacji pracy i funkcjonowania w zespole brak przeciwwskazań do pracy na wysokości doświadczenie w pracy w działach technicznych – mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu, organizowaniu i prowadzeniu postępowań przetargowych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Wójcikowska
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail