StPr/25/0768
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 250 PLN
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie projektów umów z wykonawcami zadań inwestycyjnych, o wartości poniżej i powyżej 130 000 zł.
Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych, o wartości poniżej i powyżej 130 000 zł.
Stosowanie i przestrzeganie ustawy o zamówieniach publicznych.
Stosowanie i przestrzeganie wewnętrznych przepisów dotyczących zamówień realizowanych poza trybem prawa zamówień publicznych.
Współpraca z innymi pracownikami Urzędu Gminy w zakresie wykonywania zadań związanych z przygotowaniem i realizacją zamówień publicznych.
Nadzór nad prawidłowością i terminowością przeprowadzanych inwestycji na terenie Gminy Dłutów.
Miejsce pracy:
Pabianicka 25, 95-081 Dłutów, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Pracodawca:
Gmina Dłutów - Urząd Gminy w Dłutowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo zamówień publicznych, Udzielanie zamówień publicznych, profesjonalny pracownik administarcyjno - biurowy
- [Inne] : doświadczenie zawodowe w jednostce samorządowej - co najmniej 1 rok
Inne wymagania:
[Inne] : doświadczenie zawodowe w jednostce samorządowej - co najmniej 1 rok
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Michał Kosmowski
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście