StPr/24/15479
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Bieżąca analiza poprawności księgowań dochodów, wydatków.
2. Sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych i przesyłanie drogą elektroniczną do jednostki nadrzędnej, a także innych sprawozdań zlecanych
przez przełożonego.
3. Udział w sporządzaniu sprawozdań rocznych, bilansu, rachunku zysków i strat, funduszu jednostki oraz umieszczanie ich w systemie KiKum.
4. Księgowanie dochodów i wydatków (nadzór).
5. Autoryzacja przelewów bankowych.
6. Wprowadzanie planów finansowych do systemu finansowo-księgowego oraz kontrola wydatków i dochodów zgodnie z planem finansowym.
7. Udział w tworzeniu projektu budżetu jednostki.
8. Współpraca z bankiem.
9. Księgowanie wyciągów bankowych dotyczących konta zwrotów oraz VAT.
Miejsce pracy:
Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, księgowość, racunkowość
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 4)
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Wymagania niezbędne: - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); - wykształcenie wyższe i staż pracy co najmniej 4 letni, - znajomość regulacji prawnych: Ustawa o rachunkowości, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Ustawa o podatku VAT i sprawozdawczości budżetowej oraz rozporządzenia do tych ustaw, - identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, samodzielność, sumienność, współpraca, zaangażowanie, komunikatywność, kultura osobista, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie w pracy w księgowości 4 lata, - doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych praca w komórce finansowo księgowej, - umiejętność posługiwania się programami pakietu MS Office (Word, Excel), - obsługa systemu ZSI PapirusSQL firmy SoftHard. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - podpisany odręcznie życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - podpisany odręcznie list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku, kontynuacji zatrudnienia, - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji dodatkowych, - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego), - podpisane odręcznie oświadczenie* o pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - podpisana odręcznie klauzula* (zgoda na przetwarzanie danych osobowych), - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Miejsce pracy:Trakt Lubelski 353 (Wawer). Godziny pracy: 7-15. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski. Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów, e-mailem na adres: [email protected], lub [email protected] w terminie do dnia 17.01.2025 r. lub za pośrednictwem poczty na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy, Wieloosobowe Stanowisko ds. Kadr i Płac, ul. Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 17.01.2025 r. *Druk oświadczenia jest do pobrania w ogłoszeniach na stronie internetowej www.zgn-wawer.pl Pełana treść ogłoszenia znajduje się na str.: https://zgnwawer.bip.warszawa.pl/oferty-pracy
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); - wykształcenie wyższe i staż pracy co najmniej 4 letni, - znajomość regulacji prawnych: Ustawa o rachunkowości, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Ustawa o podatku VAT i sprawozdawczości budżetowej oraz rozporządzenia do tych ustaw, - identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, samodzielność, sumienność, współpraca, zaangażowanie, komunikatywność, kultura osobista, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie w pracy w księgowości 4 lata, - doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych praca w komórce finansowo księgowej, - umiejętność posługiwania się programami pakietu MS Office (Word, Excel), - obsługa systemu ZSI PapirusSQL firmy SoftHard. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - podpisany odręcznie życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - podpisany odręcznie list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku, kontynuacji zatrudnienia, - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji dodatkowych, - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego), - podpisane odręcznie oświadczenie* o pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - podpisana odręcznie klauzula* (zgoda na przetwarzanie danych osobowych), - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Miejsce pracy:Trakt Lubelski 353 (Wawer). Godziny pracy: 7-15. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski. Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów, e-mailem na adres: [email protected], lub [email protected] w terminie do dnia 17.01.2025 r. lub za pośrednictwem poczty na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy, Wieloosobowe Stanowisko ds. Kadr i Płac, ul. Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 17.01.2025 r. *Druk oświadczenia jest do pobrania w ogłoszeniach na stronie internetowej www.zgn-wawer.pl Pełana treść ogłoszenia znajduje się na str.: https://zgnwawer.bip.warszawa.pl/oferty-pracy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 2773616
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- podpisany odręcznie życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - podpisany odręcznie list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji dodatkowych - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego), - podpisane odręcznie oświadczenie* o pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisana odręcznie klauzula* (zgoda na przetwarzanie danych osobowych), - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, - dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail