GŁÓWNY SPECJALISTA   - PEŁNOMOCNIK PREZYDENTA DS. DOSTĘPNOŚCI I WYRÓWNYWANIA SZANS

GŁÓWNY SPECJALISTA - PEŁNOMOCNIK PREZYDENTA DS. DOSTĘPNOŚCI I WYRÓWNYWANIA SZANS

Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 300 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1250

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 300 PLN

Zakres obowiązków:
- opracowanie i wdrożenie Strategii Miasta w zakresie równości szans i niedyskryminacji,
- opracowanie i opiniowanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie równości szans i niedyskryminacji,
- monitorowanie sytuacji w Mieście w zakresie przestrzegania zasady równości szans i niedyskryminacji zwłaszcza w obszarze obejmującym zadania własne gminy,
- prowadzenie działań na rzecz promowania, upowszechniania i propagowania różnorodności, sprawiedliwości społecznej, równości szans oraz wyłączenia społecznego sferach takich jak płeć, wiek, niepełnosprawność, orientację seksualną, pochodzenie etniczne i narodowe, religię oraz status społeczno-ekonomiczny,
- przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń dotyczących nierównego traktowania lub dyskryminacji, w tym prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach
o dyskryminację,
- podejmowanie działań eliminujących lub ograniczających skutki powstałe w wyniku naruszenia zasady równego traktowania i niedyskryminowania,
współpraca oraz reprezentowanie Prezydenta Miasta w kontaktach z instytucjami oraz organizacjami pozarządowymi działającymi w obszarze sprawiedliwości społecznej, równości szans, wyłączania społecznego i przeciwdziałania różnym przejawom dyskryminacji
- organizowanie szkoleń, warsztatów, kampanii informacyjnych, konkursów i innych wydarzeń mających na celu podnoszenie świadomości na temat zasady równości szans i niedyskryminacji,
- monitoring i realizacja wdrażania Konwencji Organizacji Narodów Zjednoczonych o prawach osób niepełnosprawnych i zagrożonych wykluczeniem,
- opracowywanie projektów programów dotyczących rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych przy współpracy komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego, jednostek organizacyjnych Miasta oraz innych instytucji i organizacji pozarządowych zajmujących się sprawami osób niepełnosprawnych,
- realizacja Miejskiego Programu Wyrównywania Szans Osób Niepełnosprawnych,
- współpraca z Powiatową Społeczną Radą do Spraw Osób Niepełnosprawnych oraz z Miejskim Zespołem do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Koszalinie,
- koordynowanie spraw związanych z prowadzeniem przez Miasto rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w ramach środków pozyskanych
z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i z innych źródeł,
- koordynowanie spraw związanych ze składanymi przez osoby głuche wniosków w sprawie zapewnienia tłumacza języka migowego podczas wykonywania usługi w urzędzie.

Miejsce pracy:
Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Koszalinie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, - posiada wykształcenie wyższe, - posiada 4 letni staż pracy, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe (pożądane): - znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie, - doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami i z różnych grup wykluczenia, - znajomość polskiego języka migowego, systemowego języka migowego, - umiejętność pracy pod presją czasu, pracy z klientem, interpretacji przepisów, szybkiego uczenia się, rozwiązywania problemów, samodzielność w zakresie organizacji pracy na stanowisku oraz komunikatywność, odporność na stres, kultura osobista, rzetelność, systematyczność, dokładność, - umiejętność obsługi urządzeń biurowych.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, - posiada wykształcenie wyższe, - posiada 4 letni staż pracy, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe (pożądane): - znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie, - doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami i z różnych grup wykluczenia, - znajomość polskiego języka migowego, systemowego języka migowego, - umiejętność pracy pod presją czasu, pracy z klientem, interpretacji przepisów, szybkiego uczenia się, rozwiązywania problemów, samodzielność w zakresie organizacji pracy na stanowisku oraz komunikatywność, odporność na stres, kultura osobista, rzetelność, systematyczność, dokładność, - umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. pn. 8:00 - 16:00, wt - pt. 7:15 -15:15, umowa na czas określony 6 miesięcy, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Koszalinie

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 26.07.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 273352
Udostępnij:
Dodano: 26.07.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 273352

Zobacz inne oferty

Do góry