GŁÓWNY SPECJALISTA/STARSZY SPECJALISTA W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ SEKCJA AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ W  DEPARTAMENCIE ŚWIADCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ (DSOZ/25/159) K/M

GŁÓWNY SPECJALISTA/STARSZY SPECJALISTA W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ SEKCJA AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ W DEPARTAMENCIE ŚWIADCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ (DSOZ/25/159) K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 060 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/10311

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 060 PLN
Pracodawca oferuję: - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, - możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku, - pracę w systemie hybrydowym, - elastyczny czas pracy, - nagrodę jubileuszową za staż pracy, - dodatkowy urlop stażowy, - profesjonalny system szkoleń, - możliwość dofinansowania nauki języka do 100%, - możliwość dofinansowania studiów do 100%, - opiekę mentora/ mentorki, - atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.: 1) dofinansowanie do wypoczynku - wczasy pod gruszą, 2) dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci, 3) dofinansowanie karty sportowej, 4) Kasa Zapomogowo Pożyczkowa. - ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach, - inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie).

Zakres obowiązków:
- prowadzenie prac związanych z przygotowaniem założeń merytorycznych i organizacyjnych dotyczących przeprowadzania postępowań w sprawie zawierania umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w odniesieniu do ambulatoryjnej opieki specjalistycznej;
- przygotowywanie materiałów informacyjnych niezbędnych w procesie zawierania umów o udzielanie świadczeń ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, dotyczących w szczególności warunków wymaganych od świadczeniodawców, organizacji postępowania w konkursie ofert i rokowaniach;
- współpraca z konsultantami krajowymi i wojewódzkimi, reprezentatywnymi organizacjami świadczeniodawców oraz instytucjami właściwymi w sprawach związanych z realizacją świadczeń opieki zdrowotnej pozostającym we właściwości Sekcji;
- udział w opracowywaniu klinicznych wskaźników jakości świadczeń opieki zdrowotnej oraz dokonywanie oceny wpływu regulacji prawnych oraz przyjętego sposobu finansowania na jakość udzielanych świadczeń opieki zdrowotnej;
- współpraca z Agencją Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) w zakresie ustalania taryfy świadczeń, w tym opracowywanie, w zakresie świadczeń pozostających we właściwości Sekcji opinii dotyczących skutków finansowych dla systemu ochrony zdrowia opiniowanych przez AOTMiT;
- opiniowanie wniosków o wyrażenie zgód na zawarcie, przedłużenie lub zmianę umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, zgodnie z art. 156 ustawy o świadczeniach, w zakresie świadczeń pozostających we właściwości Sekcji;
- prowadzenie nadzoru nad realizacją świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju świadczeń pozostających we właściwości Sekcji, polegającego w szczególności na: analizie problemów zgłaszanych przez oddziały wojewódzkie Funduszu i świadczeniodawców oraz podejmowanie odpowiednich działań w celu ich rozwiązania, ocenie prawidłowości stosowania przyjętych zasad zawierania umów i udzielania świadczeń opieki zdrowotnej oraz przygotowywanie wyjaśnień i interpretacji dotyczących tych zasad;
- merytoryczna odpowiedzialności za treść słowników Funduszu w zakresie właściwości rzeczowej Sekcji oraz za parametryzację warunków weryfikacji danych sprawozdawczych ze wskazaniem pozycji/ kodów słowników w zakresie zadań Sekcji;
- merytoryczna odpowiedzialność za parametryzację warunków weryfikacji danych sprawozdawczych ze wskazaniem pozycji/ kodów słowników w zakresie zadań Sekcji;
- przygotowywanie wniosków o zlecenie dostosowania systemów informatycznych Funduszu w zakresie zadań Sekcji;
- nadzór nad realizacją zadań objętych zakresem działania Sekcji przez odpowiednie komórki organizacyjne w oddziałach wojewódzkich Funduszu;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali Funduszu w zakresie poprawy dostępności do świadczeń.


Miejsce pracy:
Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Pracownik biurowy
  • polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
  • Pakiet MS Office
  • Wymagania: - wykształcenie wyższe: medyczne, zdrowie publiczne; - prawo do wykonywania zawodu, jeżeli dotyczy; - lata pracy zawodowej: a) na stanowisko głównego specjalisty: minimum 5 lat pracy zawodowej; b) na stanowisko starszego specjalisty: minimum 4 lata pracy zawodowej - doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w jednostkach związanych z ochroną zdrowia, - bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących funkcjonowania i zadań realizowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia, - znajomość innych aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia; - bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office; - bardzo dobra znajomość języka polskiego. Wymaganioa dodatkowe: - doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania przepisów prawa lub legislacji; - doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze świadczeniami medycznym; - specjalizacja / studia podyplomowe mające zastosowanie w ochronie zdrowia. - umiejętność samodzielnej pracy, w tym pracy koncepcyjnej; - umiejętność ustalania priorytetów wykonywanych zadań i pracy pod presją czasu; - umiejętność syntetycznego formułowania wniosków i podsumowań wyników analiz; - umiejętność swobodnego formułowania myśli i tworzenia projektów pism/ decyzji administracyjnych; - operatywność w działaniach i dyspozycyjność; - doskonała umiejętność organizacji pracy własnej; - umiejętność pracy w zespole; - otwartość i łatwość nawiązywania kontaktu; - rzetelność i terminowość; - duża odporność na stres. Wymagane dokumenty: - CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej, - kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu), - kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi, - oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej Kandydaci mogą składać dokumenty do dnia 20.10.2025 r. elektronicznie - za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego na stronie: https://form.erecruiter.pl/form/3cc0457068b249bda5797ddbc5b55c39


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe: medyczne, zdrowie publiczne; - prawo do wykonywania zawodu, jeżeli dotyczy; - lata pracy zawodowej: a) na stanowisko głównego specjalisty: minimum 5 lat pracy zawodowej; b) na stanowisko starszego specjalisty: minimum 4 lata pracy zawodowej - doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w jednostkach związanych z ochroną zdrowia, - bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących funkcjonowania i zadań realizowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia, - znajomość innych aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia; - bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office; - bardzo dobra znajomość języka polskiego. Wymaganioa dodatkowe: - doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania przepisów prawa lub legislacji; - doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze świadczeniami medycznym; - specjalizacja / studia podyplomowe mające zastosowanie w ochronie zdrowia. - umiejętność samodzielnej pracy, w tym pracy koncepcyjnej; - umiejętność ustalania priorytetów wykonywanych zadań i pracy pod presją czasu; - umiejętność syntetycznego formułowania wniosków i podsumowań wyników analiz; - umiejętność swobodnego formułowania myśli i tworzenia projektów pism/ decyzji administracyjnych; - operatywność w działaniach i dyspozycyjność; - doskonała umiejętność organizacji pracy własnej; - umiejętność pracy w zespole; - otwartość i łatwość nawiązywania kontaktu; - rzetelność i terminowość; - duża odporność na stres. Wymagane dokumenty: - CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej, - kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu), - kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi, - oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej Kandydaci mogą składać dokumenty do dnia 20.10.2025 r. elektronicznie - za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego na stronie: https://form.erecruiter.pl/form/3cc0457068b249bda5797ddbc5b55c39

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Link do rekrutacji: https://form.erecruiter.pl/form/3cc0457068b249bda5797ddbc5b55c39

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://form.erecruiter.pl/form/3cc0457068b249bda5797ddbc5b55c39
Dodano: 09.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 331010
Udostępnij:
Dodano: 09.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 331010

Zobacz inne oferty

5 181,92 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Poznań
5 181,92 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Włoszakowice
4 740 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Kłoda
4 740 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Wilkowice
4 740 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry