StPr/25/0575
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 940 PLN
wynagrodzenie zasadnicze + wysługa lat + dodatek funkcyjny, pierwsza umowa o pracę (pełny etat) z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta na czas określony z możliwością wcześniejszego jej rozwiązania z zachowaniem okresu wypowiedzenia,
Zakres obowiązków:
realizacja zadań wynikających z wykonywania przez Prezydenta Miasta funkcji reprezentacyjnych, przygotowywanie opinii, opracowań, ekspertyz i informacji w dziedzinach objętych działalnością
Prezydenta Miasta, sporządzanie raportów i sprawozdań na polecenie Prezydenta, analizowanie politycznych, społecznych i medialnych wyników wdrażania strategii, działań i przedsięwzięć Prezydenta, współpraca z jednostkami miejskimi w zakresie realizacji zadań przekazanych im przez Prezydenta, przygotowanie materiałów i informacji dotyczących pracy Prezydenta, kreowanie medialnego wizerunku Miasta oraz Prezydenta Miasta, przygotowanie i przekazywanie do Kancelarii Rady Miejskiej wniosków Prezydenta Miasta o zwołanie sesji nadzwyczajnej wraz z porządkiem obrad oraz projektami uchwał Rady Miejskiej w Świętochłowicach, przygotowywanie programów i harmonogramów realizacji współpracy międzynarodowej, w tym organizacja pobytów delegacji zagranicznych, wykonywanie zadań w zakresie współpracy z miastami partnerskimi, opracowywanie okresowych sprawozdań z działalności Prezydenta Miasta na sesję Rady Miejskiej
Miejsce pracy:
41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski - Świętochłowice
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: dziennikarstwo, politologia, komunikacja społeczna
- zawód: Specjalista do spraw public relations (wymagany staż - lata: 5)
- umiejętność obsługi programów graficznych, biegła obsługa komputera
- w 1. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe I lub II stopnia, preferowane kierunki: dziennikarstwo, politologia, komunikacja społeczna; doświadczenie zawodowe: 5-letni staż pracy; praktyczna znajomość przepisów i ustaw: prawo prasowe, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o ochronie danych osobowych; obsługa komputera w stopniu zaawansowanym, znajomość programów graficznych oraz obróbki video; bardzo dobra znajomość mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram) oraz narzędzi analitycznych; doświadczenie w zakresie organizacji i/lub koordynacji wydarzeń; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. komunikacji, promocji lub pokrewne, doświadczenie w pracy w jednostkach publicznych, doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, cechy osobowości: dyspozycyjność, skrupulatność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobre posługiwanie się językiem polskim, tzw. lekkie pióro, zdolności analityczne, opanowanie w sytuacjach stresowych i umiejętność pracy w warunkach kryzysowych, zdolność do szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
Inne wymagania:
w 1. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe I lub II stopnia, preferowane kierunki: dziennikarstwo, politologia, komunikacja społeczna; doświadczenie zawodowe: 5-letni staż pracy; praktyczna znajomość przepisów i ustaw: prawo prasowe, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o ochronie danych osobowych; obsługa komputera w stopniu zaawansowanym, znajomość programów graficznych oraz obróbki video; bardzo dobra znajomość mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram) oraz narzędzi analitycznych; doświadczenie w zakresie organizacji i/lub koordynacji wydarzeń; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. komunikacji, promocji lub pokrewne, doświadczenie w pracy w jednostkach publicznych, doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, cechy osobowości: dyspozycyjność, skrupulatność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobre posługiwanie się językiem polskim, tzw. lekkie pióro, zdolności analityczne, opanowanie w sytuacjach stresowych i umiejętność pracy w warunkach kryzysowych, zdolność do szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, życiorys, kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje zawodowe, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru, zgodnie z art. 6 ust 1 litera a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) UWAGA - brak zgody uniemożliwi Administratorowi Danych przetwarzanie przesłanej aplikacji, oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej lub o charakterze prowadzonej działalności gospodarczej, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe . Oferty wraz z wymaganymi dokumentami naley zlożyć w teminie do 7 lipca 2025r w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach ul. Katowicka 54 w pok. 122 w zaklejonej kopercie z dopiskiem:,Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Głównego Specjalisty w Biurze Prezydenta Miasta w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach", nr ref.24 /BPM/2025. W przypadku ofert nadsyłanych pocztą o dacie złożenia decyduje data stempla pocztowego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. link do oferty pracy: https://swietochlowice.pl/wp-content/uploads/2025/06/SKM_C3350250625093000.pdf
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta