StPr/25/1359
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
praca na stanowisku głównego specjalisty w biurze prezydenta miasta w urzędzie miasta Zielona Góra, szczegóły link do ogłoszenia: główny specjalista - szczegóły ogłoszenia Miasto Zielona Góra
Miejsce pracy:
Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Zielona Góra
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk ekonomicznych (kierunek: ekonomia/finanse, zarządzanie), co najmniej 4 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą i współpracą z przedsiębiorcami, obsługa komputera i innych urządzeń biurowych, komunikatywna znajomość przynajmniej jednego języka obcego
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk ekonomicznych (kierunek: ekonomia/finanse, zarządzanie), co najmniej 4 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą i współpracą z przedsiębiorcami, obsługa komputera i innych urządzeń biurowych, komunikatywna znajomość przynajmniej jednego języka obcego
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sławomir Wojciechowski
Nr telefonu:
68 456-44-11
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
szczegóły link do ogłoszenia: Główny specjalista - szczegóły ogłoszenia - Miasto Zielona Góra www.bip.zielona-gora.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook