StPr/25/09182
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 8 500 PLN
Zakres obowiązków:
- realizacja zadań inwestycyjnych, remontowych oraz konserwacyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem rzeczowo-finansowym;
- udział w komisjach przetargowych na roboty budowlane;
- prowadzenie dokumentacji związanej z procedurą przygotowania i realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych;
- udział w opracowywaniu perspektywicznych i bieżących planów w zakresie inwestycji i remontów w obiektach APoż;
- pozyskiwanie stosownych opinii, zgód, zezwoleń oraz pozwoleń na budowę z właściwych instytucji zewnętrznych, tj. Konserwator zabytków, Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego, Wojewoda Mazowiecki i inne;
- przygotowywanie i bieżące prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych w tym: raporty, protokoły z koordynacji, protokoły odbioru robót
Miejsce pracy:
Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Akademia Pożarnicza
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane
- Prawo jazdy kat. B, Program Word, Program Excel, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, Pakiet MS Office, współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy. dokładnośc, dobra organizacja pracy
- Wymagania związane ze stanowiskiem: - wykształcenie wyższe branżowe, preferowane budowlane; - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze inwestycji, remontów; - wiedza z zakresu Prawa Budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych; - umiejętność prowadzenia dokumentacji inwestycyjno-remontowej; - doświadczenie w pracach komisji przetargowej; - bardzo dobra znajomości pakietu MS Office (Word, Excel); - prawo jazdy min kat. B. Umiejętności: - umiejętność pracy w zespole; - dobra organizacja pracy; - zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu; - dyspozycyjność. Wymagane dokumenty: - CV; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań; - zgoda na przetwarzanie danych osobowych podanych dobrowolnie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie w dokumentach złożonych na potrzeby procesu rekrutacyjnego (tj. danych innych niż określone w art. 221 § 1 oraz § 4 Kodeksu pracy); - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Dodatkowe informacje: Termin składania ofert: 12.09.2025 r. Planowany termin rozstrzygnięcia konkursu do: 19.09.2025 r. Planowany termin zatrudnienia: IV kwartał 2025 r. Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie należy złożyć w Kancelarii ogólnej APoż lub przesłać na adres: Akademia Pożarnicza ul. J. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa. Niezależnie od sposobu dostarczenia dokumentów na kopercie należy dopisać: Główny Specjalista RA-5 (decyduje data wpływu i zarejestrowania, a nie data stempla pocztowego) bądź przesłać w formie elektronicznej na adres mailowy Działu Kadr: [email protected] w tytule wiadomości proszę wpisać: Główny Specjalista RA-5. Dokumenty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostaną powiadomieni o terminie i sposobie przeprowadzenia dalszego postępowania kwalifikacyjnego. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy (dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu naboru, po tym czasie oferty zostaną komisyjnie zniszczone). Rozstrzygnięcie konkursu nie skutkuje nawiązaniem stosunku pracy. Decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor-Komendant APoż. Rektor-Komendant APoż zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez rozstrzygnięcia. Kontakt: Tel. 225617624 Szczegóły oferty znajdują się na stronie: https://bip.apoz.edu.pl/sgs/sluzba-i-praca-w-apoz/oferty-pracynabor-do-sl/26541,Konkurs-na-stanowisko-Glownego-Specjalisty-w-Dziale-Inwestycji-Remontow-i-Konser.html
Inne wymagania:
Wymagania związane ze stanowiskiem: - wykształcenie wyższe branżowe, preferowane budowlane; - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze inwestycji, remontów; - wiedza z zakresu Prawa Budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych; - umiejętność prowadzenia dokumentacji inwestycyjno-remontowej; - doświadczenie w pracach komisji przetargowej; - bardzo dobra znajomości pakietu MS Office (Word, Excel); - prawo jazdy min kat. B. Umiejętności: - umiejętność pracy w zespole; - dobra organizacja pracy; - zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu; - dyspozycyjność. Wymagane dokumenty: - CV; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań; - zgoda na przetwarzanie danych osobowych podanych dobrowolnie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie w dokumentach złożonych na potrzeby procesu rekrutacyjnego (tj. danych innych niż określone w art. 221 § 1 oraz § 4 Kodeksu pracy); - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Dodatkowe informacje: Termin składania ofert: 12.09.2025 r. Planowany termin rozstrzygnięcia konkursu do: 19.09.2025 r. Planowany termin zatrudnienia: IV kwartał 2025 r. Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie należy złożyć w Kancelarii ogólnej APoż lub przesłać na adres: Akademia Pożarnicza ul. J. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa. Niezależnie od sposobu dostarczenia dokumentów na kopercie należy dopisać: Główny Specjalista RA-5 (decyduje data wpływu i zarejestrowania, a nie data stempla pocztowego) bądź przesłać w formie elektronicznej na adres mailowy Działu Kadr: [email protected] w tytule wiadomości proszę wpisać: Główny Specjalista RA-5. Dokumenty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostaną powiadomieni o terminie i sposobie przeprowadzenia dalszego postępowania kwalifikacyjnego. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy (dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu naboru, po tym czasie oferty zostaną komisyjnie zniszczone). Rozstrzygnięcie konkursu nie skutkuje nawiązaniem stosunku pracy. Decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor-Komendant APoż. Rektor-Komendant APoż zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez rozstrzygnięcia. Kontakt: Tel. 225617624 Szczegóły oferty znajdują się na stronie: https://bip.apoz.edu.pl/sgs/sluzba-i-praca-w-apoz/oferty-pracynabor-do-sl/26541,Konkurs-na-stanowisko-Glownego-Specjalisty-w-Dziale-Inwestycji-Remontow-i-Konser.html
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
225617624
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - CV; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań; - zgoda na przetwarzanie danych osobowych podanych dobrowolnie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie w dokumentach złożonych na potrzeby procesu rekrutacyjnego (tj. danych innych niż określone w art. 221 § 1 oraz § 4 Kodeksu pracy); - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Pełne informacje: https://bip.apoz.edu.pl/sgs/sluzba-i-praca-w-apoz/oferty-pracynabor-do-sl/26541,Konkurs-na-stanowisko-Glownego-Specjalisty-w-Dziale-Inwestycji-Remontow-i-Konser.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon