StPr/25/9150
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 8 000 do 9 000 PLN
OFEROWANE BENEFITY: - Prywatna opieka medyczna - Dofinansowanie szkoleń i studiów podyplomowych - Dofinansowanie nauki języków obcych - Udział w pracowniczym planie kapitałowym DATA ZATRUDNIENIA: IV kwartał 2026 r.
Zakres obowiązków:
1. Zarządzanie spójnością i jakością danych w systemach.
2. Zarządzanie i kontrola procesów nadawania uprawnień w systemie PZUM oraz systemach powiązanych.
3. Administracja, utrzymanie i konfiguracja systemu PZUM/FALA oraz systemów powiązanych.
4. Monitoring Systemu FALA.
5. Administracja bezpieczeństwem systemu.
6. Zapewnienie ciągłości działania systemu oraz jego dostępności.
7. Wsparcie w diagnostyce infrastruktury we współpracy z Działem Infrastruktury.
8. Obsługa zgłoszeń zewnętrznych jako II linia wsparcia.
9. Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów w zarządzanych obszarach.
10. Zarządzanie i kontrola procesu realizacji napraw serwisowych, w tym zgłaszanych w ramach SLA.
11. Testowanie systemu oraz identyfikowanie obszarów do usprawnień.
12. Udział w projektach rozwojowych związanych z Systemem FALA oraz innymi systemami spółki.
13. Współpraca z innymi działami Spółki w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania procesów.
14. Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz operacyjnej systemu.
15. Proaktywne zgłaszanie potrzeb aktualizacji procedur wewnętrznych.
16. Realizacja innych zadań związanych z funkcjonowaniem systemów i zespołu.
Dni i godziny czasu pracy według ustaleń z pracodawcą.
Miejsce pracy:
RÓWNA 19/21, 80-067 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
INNOBALTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane kierunki: zarządzanie, inżynieria procesów, ekonomia
- 1. Wykształcenie wyższe. 2. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. 3. Praktyczna znajomość systemów Linux (administracja, praca w CLI). 4. Wymagana znajomość SQL (w tym praktyczna znajomość baz MySQL lub innych relacyjnych baz danych. 5. Znajomość pracy z API. 6. Znajomość narzędzia Jira. 7. Umiejętność tworzenia skryptów automatyzujących (Python, PowerShell). 8. Umiejętność pracy w zespole. 9. Umiejętność analizy danych zbieranie, przetwarzanie i interpretowanie danych, w celu identyfikacji problemów oraz szans na poprawę procesów. 10. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel). 11. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (umiejętność tworzenia pism). 12. Dobra organizacja pracy, samodzielność. 13. Gotowość do wyjazdów służbowych.
Inne wymagania:
1. Wykształcenie wyższe. 2. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. 3. Praktyczna znajomość systemów Linux (administracja, praca w CLI). 4. Wymagana znajomość SQL (w tym praktyczna znajomość baz MySQL lub innych relacyjnych baz danych. 5. Znajomość pracy z API. 6. Znajomość narzędzia Jira. 7. Umiejętność tworzenia skryptów automatyzujących (Python, PowerShell). 8. Umiejętność pracy w zespole. 9. Umiejętność analizy danych zbieranie, przetwarzanie i interpretowanie danych, w celu identyfikacji problemów oraz szans na poprawę procesów. 10. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel). 11. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (umiejętność tworzenia pism). 12. Dobra organizacja pracy, samodzielność. 13. Gotowość do wyjazdów służbowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji zapraszamy do złożenia CV na adres e-mail: [email protected] do dnia 7 stycznia 2026 roku. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji przez InnoBaltica Sp. z.o.o. Więcej informacji dla kandydatów do pracy: https://innobaltica.pl/innobaltica/dla-kandydatow-do-pracy/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook