StPr/25/12052
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
9 659,90 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze: 9659,90 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy. Pracodawca oferuje: - Wsparcie na etapie wdrażania do pracy, - Stabilną i ciekawą pracę, - Możliwość współpracy z ekspertami, - Możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty, - Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00 a godz. 9.00, - Regularnie wypłacane wynagrodzenie, - Dodatek za wysługę lat, - Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), - Nagrody jubileuszowe, - Dofinansowanie do wypoczynku pracowników, - Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, - Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, - Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, - Imprezy okolicznościowe dla dzieci, - Dobrą lokalizację, - Możliwość korzystania z siłowni (obiekty KGP przy ul. Puławskiej i ul. Domaniewskiej), - Stojaki na rowery na terenie urzędu, - Stołówkę.
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- Prowadzi nadzór inwestorski poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w branży telekomunikacyjnej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych w branży telekomunikacyjnej z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
- Dokonuje rozpoznania i ocenia planowane do realizacji zamierzenia inwestycyjno-remontowe (pod kątem lokalizacji, uzbrojenia terenu, możliwości realizacji i zakresu prac, uwarunkowań techniczno-budowlanych, ekonomicznych i środowiskowych), opracowuje program inwestycji i przygotowuje koncepcje programowo-przestrzenne, szacuje koszty;
- Przygotowuje w ramach branży telekomunikacyjnej opis przedmiotu zamówienia do wniosku o uruchomienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy zadań inwestycyjno-remontowych oraz uczestniczy w pracach komisji przetargowej;
- Opracowuje i kompletuje dokumenty formalno-prawne oraz dokumentację procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w którym pełni funkcję koordynatora robót;
- Współuczestniczy w zarządzaniu obiektami budowlanymi w zakresie branży telekomunikacyjnej, poprzez m. in. dokonywanie ich oceny stanu technicznego, przedstawianie rozwiązań innowacyjnych służących poprawie warunków eksploatacyjnych, szacowanie wartości robót budowlanych, podejmowanie działań w przypadku wystąpienia awarii;
- Pełni funkcję nadzorczą nad kierownikiem budowy/robót w zakresie właściwego zabezpieczenia zdemontowanych urządzeń, będących środkami trwałymi, w trakcie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych oraz przekazuje ich wykaz do komórki prowadzącej ewidencję środków trwałych.
Miejsce pracy:
Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Komenda Główna Policji
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy
- Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności telekomunikacyjnej; - Doświadczenie zawodowe: powyżej 5 lat pracy w obszarze prowadzenia zadań inwestycyjno-remontowych; - Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego; - Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; - Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - Bardzo dobra znajomość przepisów prawa budowlanego oraz aktów wykonawczych; - Praktyczna znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych; - Umiejętność stosowania prawa, obsługi programów komputerowych w środowisku Windows (pakiet MS Office) oraz kosztorysowania w budownictwie; - Zdolności analityczne; - Kreatywność; - Umiejętność pracy w zespole; - Komunikatywność; - Umiejętność organizowania pracy własnej; - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów; w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.; - Posiadanie obywatelstwa polskiego; - Korzystanie z pełni praw publicznych; - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych; - Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej; - Użytkowa znajomość obsługi programu AutoCad, programu do kosztorysowania np. Norma PRO, Zuzia. Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne): - CV i list motywacyjny - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632 z późn. zm.) - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zamówień publicznych - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień budowlanych do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej. Dostępność - Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. - Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. - Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. - Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów. - Informacja o usłudze bezpłatnego tłumacza PJM, SJM, SKOGN: https://info.policja.pl/inf/komenda-glowna-policji/dostepnosc-kgp/75477,Usluga-bezplatnego-tlumacza-PJM-SJM-SKOGN.html Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca w terenie; - zagrożenie korupcją; - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; - praca na wysokości powyżej 1 m; Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne oświetlenie; - wymuszona pozycja ciała; - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę; - przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku znajduje się winda. Aplikuj do: 05 stycznia 2026 r. W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ogłoszenie nr 158993 na adres: Komenda Główna Policji Biuro Kadr i Organizacji Policji ul. Puławska 148/150 02-624 Warszawa 1) za pośrednictwem operatora pocztowego lub 2) osobiście w Biurze Przepustek Komendy Głównej Policji (pn. pt. w godzinach 8.15 16.15) (na kopercie wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). W formie elektronicznej poprzez: 1) Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub 2) pocztę elektroniczną na adres e-mail: [email protected] (w tytule maila wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: pod numerem telefonu kom. +48 664 973 039 lub mailowego na adres: [email protected] Dokumenty należy złożyć do: 05.01.2026 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/glowny-specjalista,158993,v7.pdf
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności telekomunikacyjnej; - Doświadczenie zawodowe: powyżej 5 lat pracy w obszarze prowadzenia zadań inwestycyjno-remontowych; - Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego; - Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; - Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - Bardzo dobra znajomość przepisów prawa budowlanego oraz aktów wykonawczych; - Praktyczna znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych; - Umiejętność stosowania prawa, obsługi programów komputerowych w środowisku Windows (pakiet MS Office) oraz kosztorysowania w budownictwie; - Zdolności analityczne; - Kreatywność; - Umiejętność pracy w zespole; - Komunikatywność; - Umiejętność organizowania pracy własnej; - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów; w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.; - Posiadanie obywatelstwa polskiego; - Korzystanie z pełni praw publicznych; - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych; - Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej; - Użytkowa znajomość obsługi programu AutoCad, programu do kosztorysowania np. Norma PRO, Zuzia. Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne): - CV i list motywacyjny - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632 z późn. zm.) - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zamówień publicznych - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień budowlanych do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej. Dostępność - Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. - Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. - Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. - Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów. - Informacja o usłudze bezpłatnego tłumacza PJM, SJM, SKOGN: https://info.policja.pl/inf/komenda-glowna-policji/dostepnosc-kgp/75477,Usluga-bezplatnego-tlumacza-PJM-SJM-SKOGN.html Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca w terenie; - zagrożenie korupcją; - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; - praca na wysokości powyżej 1 m; Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne oświetlenie; - wymuszona pozycja ciała; - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę; - przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku znajduje się winda. Aplikuj do: 05 stycznia 2026 r. W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ogłoszenie nr 158993 na adres: Komenda Główna Policji Biuro Kadr i Organizacji Policji ul. Puławska 148/150 02-624 Warszawa 1) za pośrednictwem operatora pocztowego lub 2) osobiście w Biurze Przepustek Komendy Głównej Policji (pn. pt. w godzinach 8.15 16.15) (na kopercie wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). W formie elektronicznej poprzez: 1) Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub 2) pocztę elektroniczną na adres e-mail: [email protected] (w tytule maila wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: pod numerem telefonu kom. +48 664 973 039 lub mailowego na adres: [email protected] Dokumenty należy złożyć do: 05.01.2026 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/glowny-specjalista,158993,v7.pdf
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
664 973 039
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632 z późn. zm.) - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zamówień publicznych - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień budowlanych do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook