StPr/25/1678
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
Zakres obowiązków:
a) Prowadzenie spraw związanych z budową, przebudową i bieżącym utrzymaniem dróg publicznych, dróg wewnętrznych, parkingów, chodników, ścieżek rowerowych i pasów zieleni w pasie drogowym. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, nadzorem i rozliczaniem inwestycji. Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań oraz prowadzenie bieżącej korespondencji w tym zakresie.
b) Prowadzenie spraw związanych z ochroną dróg, przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie budowy lub utrzymania dróg. Ochrona środowiska (otoczenia) przed ujemnym skutkiem ruchu drogowego. Przygotowanie i prowadzenie bieżącej korespondencji w tym zakresie.
c) Przygotowywanie przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych na prace związane z zakresem działalności Referatu Inwestycji, udział w pracach komisji przetargowych.
d) Przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie umów oraz zleceń na prace związane z zakresem działalności Referatu Inwestycji, w tym uczestnictwo w realizacji zadań oraz przygotowywanie dokumentów finansowych i rozliczeniowych (pisma, noty księgowe, OT, PT, itp.).
e) Prowadzenie spraw związanych z realizacją porozumień i współpracą z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, zarządcami dróg przebiegających w granicach administracyjnych miasta, instytucjami, spółdzielniami mieszkaniowymi oraz organizacjami rządowymi i pozarządowymi. Przygotowywanie porozumień i rozliczanie finansowe.
f) Udział w opracowywaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz planów finansowania budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich w ramach posiadanego do nich prawa, udział w ustalaniu przebiegu dróg gminnych i wewnętrznych.
g) Prowadzenie spraw związanych z realizacja zadań oraz udział w pracach zespołów realizujących zadania współfinansowane ze środków zewnętrznych.
h) Przygotowywanie planu wydatków budżetowych i ich bieżąca kontrola. Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań w tym zakresie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko Główny specjalista w Wydziale Infrastruktury Referat Inżynierii ruchu można składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój nr 13 w terminie do dnia 12 grudnia 2025 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP) lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Dokumenty składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę.
https://bip.um.lubin.pl/artykuly/ogloszenia-o-naborach
Miejsce pracy:
Jana Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W LUBINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
- 1. Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie; b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) nieposzlakowana opinia; e) wykształcenie wyższe i 4 lata stażu pracy; f) znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa administracyjnego, prawa cywilnego oraz prawa zamówień publicznych; 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office); b) przygotowanie i realizacja inwestycji; c) przygotowanie oraz rozliczenie zamówień i umów; d) czytanie rysunków technicznych; e) obsługa biura i nadzór nad obiegiem dokumentów. Wymagane cechy osobowościowe: samodzielność, dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność dedukcji, zmysł techniczny.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie; b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) nieposzlakowana opinia; e) wykształcenie wyższe i 4 lata stażu pracy; f) znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa budowlanego, prawa administracyjnego, prawa cywilnego oraz prawa zamówień publicznych; 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office); b) przygotowanie i realizacja inwestycji; c) przygotowanie oraz rozliczenie zamówień i umów; d) czytanie rysunków technicznych; e) obsługa biura i nadzór nad obiegiem dokumentów. Wymagane cechy osobowościowe: samodzielność, dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność dedukcji, zmysł techniczny.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) zawierający wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres e - mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje opatrzony własnoręcznym podpisem; b) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem; c) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załączonym wzorem opatrzony datą i własnoręcznym podpisem; d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje; e) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące staż pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; f) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego opatrzone własnoręcznym podpisem; g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem; h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem; i) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii opatrzone własnoręcznym podpisem; j) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DOSTĘPNY JEST NA STRONIE: https://bip.um.lubin.pl/artykuly/kwestionariusz-osobowy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 12.12.2025 r.

Zaloguj się przez Facebook