StPr/25/1727
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 800 PLN
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki na stanowisku:
- przygotowanie projektu uchwały ustalającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane,
- przygotowanie i udział w konsultacjach społecznych,
- przygotowanie graficzne materiałów promocyjnych tutejszego wydziału,
- udział członkowski oraz prowadzenie obsługi administracyjnej Komisji do Spraw Estetyki Przestrzeni Miejskiej,
- udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (MKUA),
- przygotowanie zamówień publicznych i umów z zewnętrznymi wykonawcami zleceń na potrzeby dokumentacji planistycznej tutejszego wydziału,
- przygotowanie wytycznych w zakresie estetyki przestrzeni miejskiej do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (np. kolorystyki budynków)
Miejsce pracy:
Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Tychy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
- Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe plastyczne lub architektoniczne, kierunki: projektowanie graficzne, architektura i urbanistyka - co najmniej 4 letni staż pracy - bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz podstawowa znajomość funkcjonowania administracji publicznej w tym znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych - biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word), - nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem Wymagania dodatkowe: - mile widziana znajomość programów graficznych: np. sketchup, photoshop - umiejętność analitycznego i twórczego myślenia - odpowiedzialność - samodzielność - odporność na stres - umiejętność pracy w zespole - komunikatywność - dyspozycyjność - systematyczność i zaangażowanie w pracę - wysoka kultura osobista - prawo jazdy kat. B
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe plastyczne lub architektoniczne, kierunki: projektowanie graficzne, architektura i urbanistyka - co najmniej 4 letni staż pracy - bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz podstawowa znajomość funkcjonowania administracji publicznej w tym znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych - biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word), - nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem Wymagania dodatkowe: - mile widziana znajomość programów graficznych: np. sketchup, photoshop - umiejętność analitycznego i twórczego myślenia - odpowiedzialność - samodzielność - odporność na stres - umiejętność pracy w zespole - komunikatywność - dyspozycyjność - systematyczność i zaangażowanie w pracę - wysoka kultura osobista - prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Stasiak
Nr telefonu:
32 776 32 57
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - podpisany list motywacyjny - kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie; staż pracy; dodatkowe kwalifikacje; posiadane uprawnienia - oświadczenia kandydata o: korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich; pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych; tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dobrowolnie podanych w ofercie pracy, innych niż wskazane w art. 221 Kodeksu pracy, w celu przeprowadzenia rekrutacji. - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 11 grudnia 2025 r. Oferty składa się : -drogą elektroniczną poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej http://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta (nieprawidłowe wypełnienie formularza może uniemożliwić złożenie oferty) Skany wymaganych dokumentów należy dołączyć w formie załączonego pliku. -w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Miasta pok. 217 piętro II lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem DUO.2110.24.2025 GŁÓWNY SPECJALISTA w Wydziale Planowania Przestrzennego i Urbanistyki Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 11 grudnia 2025 r. Osoby spełniające wymagania formalno prawne podane w ogłoszeniu o naborze zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu postępowania. Informację o zakwalifikowaniu należy uzyskać pod nr tel. (32) 776 32 57 trzeciego dnia po zakończeniu naboru ofert. Miejsce i termin naboru zostaną podane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta/termin-postepowania-konkursowego i na tablicy ogłoszeń znajdującej się na II piętrze Urzędu Miasta Tychy. Przy naborze na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze obowiązują techniki naboru: test merytoryczny; rozmowa kwalifikacyjna. Uwaga: Informacje o wynagrodzeniu na stanowisku Główny Specjalista w Wydziale Planowania Przestrzennego i Urbanistyki można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 776 32 57. Kandydaci, którzy nie zostali wybrani mogą odebrać swoje dokumenty aplikacyjne w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury zgodnie z Zarządzeniem 120/16/17 Prezydenta Miasta Tychy z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie przechowywania i niszczenia dokumentów aplikacyjnych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - http://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta

Zaloguj się przez Facebook