StPr/25/0239
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 460 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjno-remontowych prowadzonych przez Wydział, wynikających z ustawy - Prawo budowlane obejmujących m. in.:
- przygotowywanie planów, materiałów i wytycznych do postępowań przetargowych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych i realizacją oraz uczestniczenie w tych procedurach i zlecaniu robót,
- przygotowywanie przedmiarów robót i opracowywanie kosztorysów inwestorskich z wykorzystaniem programów komputerowych,
- osobiste nadzorowanie w ramach posiadanych uprawnień prawidłowości przebiegu powierzonych zadań dotyczących robót budowlanych i prac projektowych, począwszy od podpisania umowy aż do końcowego odbioru, a następnie do zakończenia okresu obowiązującej gwarancji,
- sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych i rozliczanie finansowe, tj. weryfikowanie kosztów powierzonych do nadzorowania zadań dotyczących robót budowlanych i prac projektowych.
2. Przygotowywanie wniosków w sprawie aktualnie prowadzonych lub przyszłych zadań Wydziału.
3. Współdziałanie przy sporządzaniu wniosków i projektów do pozyskania środków finansowych pozabudżetowych i zewnętrznych realizowanych przez Wydział.
4. Opracowywanie kosztorysów inwestorskich z wykorzystaniem programów kosztorysowych.
5. Prowadzenie bieżącej korespondencji i dokumentacji urzędowej wraz z przygotowywaniem pism oraz wniosków.
6. Bieżące załatwianie spraw, skarg i wniosków kierowanych do Wydziału.
7. Bieżąca praca z wykorzystaniem aplikacji komputerowych obowiązujących pracowników Urzędu.
2. Zakres odpowiedzialności:
1. Odpowiedzialność za prawidłowość i skuteczność podejmowanych działań na zajmowanym stanowisku.
2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00
Miejsce pracy:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta MYSŁOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane
- Prawo jazdy kat. B
- Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo. 2. Minimum 5 - letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. 3. Posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 4. Prawo jazdy kat. B. 5. Umiejętność obsługi komputera i znajomości programów typu office, w szczególności Excel. 6. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 8. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych). 9. Nieposzlakowana opinia. 10. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku, w tym: a) ustawa Prawo budowlane. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. 2. Umiejętność przygotowywanie pism urzędowych. 5. Pożądane cechy charakteru: 1. Sumienność. 2. Odpowiedzialność. 3. Komunikatywność. 4. Dobra organizacja pracy.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo. 2. Minimum 5 - letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. 3. Posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 4. Prawo jazdy kat. B. 5. Umiejętność obsługi komputera i znajomości programów typu office, w szczególności Excel. 6. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 8. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych). 9. Nieposzlakowana opinia. 10. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku, w tym: a) ustawa Prawo budowlane. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. 2. Umiejętność przygotowywanie pism urzędowych. 5. Pożądane cechy charakteru: 1. Sumienność. 2. Odpowiedzialność. 3. Komunikatywność. 4. Dobra organizacja pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
32 317 13 19
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać: do 04.07.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Główny specjalista w Wydziale Przygotowania i Realizacji Inwestycji - II : - osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub - drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice https://bip.myslowice.pl/artykul/glowny-specjalista-w-wydziale-przygotowania-i-realizacji-inwestycji-ii-5
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon