GONIEC

GONIEC

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 700 - 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1548

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 700 do 5 000 PLN
Warunki pracy: 1) pełny wymiar czasu pracy, praca w terenie przy zmiennych warunkach pogodowych, 2) miejsce pracy Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, obszar wykonywanej pracy Gmina Miejska Mielec, 3) wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 4700-5000 zł brutto zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1638 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Mielcu plus premia, dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%- 20%), dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.13-stka), nagroda uznaniowa, nagroda jubileuszowa po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (75%-400%), pakiet socjalny, możliwość przystąpienia do Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, ubezpieczenie grupowe na życie.

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywania zadań na stanowisku, m.in.:
- codzienne doręczanie korespondencji Urzędu Miejskiego w Mielcu do mieszkańców,
instytucji na terenie Mielca,
- prowadzenie ewidencji korespondencji przeznaczonej do doręczenia oraz bieżące jej
rozliczanie, informowanie o problemach związanych doręczanymi listami,
- rozliczanie kwitów zwrotnego potwierdzenia doręczonej korespondencji,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.


Miejsce pracy:
Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Mielcu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: podstawowe
  • Wymagania niezbędne wobec kandydata: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) cieszy się nieposzlakowaną opinią, 5) wykształcenie minimum podstawowe, 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku Wymagania dodatkowe: 1) predyspozycje kandydata: rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, 2) dobra znajomość topografii miasta


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne wobec kandydata: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) cieszy się nieposzlakowaną opinią, 5) wykształcenie minimum podstawowe, 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku Wymagania dodatkowe: 1) predyspozycje kandydata: rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, 2) dobra znajomość topografii miasta

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, cv, 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Miejskiej Mielec - mielec.bip.gov.pl), 3) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy, 4) kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje, 5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, 6) oświadczenie, że kandydat jest obywatelem polskim, 7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 8) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny Zapytanie o udzielenie informacji o osobie), 9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia, 10)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, 11) klauzula informacyjna, 12)zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Wymagane dokumenty osobowe należy składać w terminie do 08 października 2025 r. osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mielcu, pok. 20, I piętro; drogą pocztową na adres: Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, pok. 20, Dokumenty powinny być przekazane w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Nabór na stanowisko gońca. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta www.mielec.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu. Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze, na podstawie przepisów prawa: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny
Dodano: 30.09.2025, 04:10
ID ogłoszenia: 324669
Udostępnij:
Dodano: 30.09.2025, 04:10
ID ogłoszenia: 324669

Zobacz inne oferty

31,50 PLNbrutto
Nowe
Opole
31,50 PLNbrutto
Dodano: 15 min temu
37 PLNbrutto
Nowe
Opole
37 PLNbrutto
Dodano: 15 min temu
37 PLNbrutto
Nowe
Opole
37 PLNbrutto
Dodano: 15 min temu
37 PLNbrutto
Nowe
Opole
37 PLNbrutto
Dodano: 15 min temu
Do góry