StPr/25/1939
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
1. Obsługa interesantów budynku "A" mieszczącego się na terenie Komendy Miejskiej Policji w Słupsku, al. 3-go Maja 1,
2. prowadzenie książki ewidencji interesantów,
3. kompletne i sprawne informowanie interesantów o sposobie załatwienia spraw urzędowych,
4. ochrona i dozór budynków Komendy Miejskiej Policji w Słupsku przy al. 3-go Maja 1,
5. obsługa centrali telefonicznej,
6. niedopuszczanie do samodzielnego poruszania się interesantów po terenie KMP w Słupsku.
Miejsce pracy:
3 Maja 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Komenda Miejska Policji w Słupsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: podstawowe
- Kontakty z innymi ludźmi, dobra organizacja pracy , cierpliwość , opanowanie, sumienność
- Dodatkowe informacje : 1. Jako urzędnik państwowy nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. 2. Komenda Miejska Policji w Słupsku działa zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi i prawnymi. W ramach naszych obowiązków oferujemy możliwość skorzystania z wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.bip.policja.gov.pl w zakładce menu przedmiotowe instrukcja dla sygnalistów. 3. Osoba, która zostanie zakwalifikowana na stanowisko zostanie powiadomiona telefonicznie.
Inne wymagania:
Dodatkowe informacje : 1. Jako urzędnik państwowy nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. 2. Komenda Miejska Policji w Słupsku działa zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi i prawnymi. W ramach naszych obowiązków oferujemy możliwość skorzystania z wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.bip.policja.gov.pl w zakładce menu przedmiotowe instrukcja dla sygnalistów. 3. Osoba, która zostanie zakwalifikowana na stanowisko zostanie powiadomiona telefonicznie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
477420161
Wymagane dokumenty:
1. CV, 2. podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Miejskiego Policji w Słupsku, 3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon