StPr/25/0372
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
Przygotowanie grafik zgodnie z obowiązującą estetyką (plakaty, ulotki, broszury, grafiki promocyjne do Internetu itp.);
Przygotowanie składów graficznych do druku;
Projektowanie identyfikacji wizualnej: Tworzenie logo, szaty graficznej dla projektów realizowanych przez Dom Kultury
Przygotowanie nowych konceptów w oparciu o aktualne trendy;
Tworzenie krótkich form video do social mediów;
Projektowanie banerów oraz innych grafik reklamowych;
Sporządzanie i redagowanie artykułów o wydarzeniach organizowanych lub współorganizowanych przez Dom Kultury;
Prowadzenie witryny internetowej i serwisów społecznościowych Domu Kultury w formie tekstowej i graficznej;
Wspieranie innych inicjatyw podejmowanych przez Dom Kultury;
Projektowanie identyfikacji wizualnej: Tworzenie logo, szaty graficznej dla projektów realizowanych przez Dom Kultury
Miejsce pracy:
Słowackiego 4, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Lidzbarski Dom Kultury
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Niezbędne wymagania: 1. Udokumentowane wykształcenie minimum zawodowe/średnie; 2. Udokumentowany minimum 2 lat staż pracy o podobnej specyfice 3. Portofolio prac Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Biegła Znajomość narzędzi: Adobe: Photoshop i Ilustrator, Corel Draw, Canva, Adobe Express 2. Doświadczenie w administrowaniu stroną internetową; 3. Znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury; 4. Znajomość specyfiki pracy w obszarach promocji i marketingu kultury; 5. Doskonała znajomość języka polskiego oraz łatwość pisania tekstów promocyjnych i komunikacyjnych; 6. Znajomość narzędzi do obsługi stron www (CMS WordPress, podstawy HTML) 7. Praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office; 8. Umiejętność pracy pod presją czasu; 9. Dobra organizacja pracy; 10. Zaangażowanie, rzetelność, systematyczność; 11. Dyspozycyjność; 12. Wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania: 1. Udokumentowane wykształcenie minimum zawodowe/średnie; 2. Udokumentowany minimum 2 lat staż pracy o podobnej specyfice 3. Portofolio prac Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Biegła Znajomość narzędzi: Adobe: Photoshop i Ilustrator, Corel Draw, Canva, Adobe Express 2. Doświadczenie w administrowaniu stroną internetową; 3. Znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury; 4. Znajomość specyfiki pracy w obszarach promocji i marketingu kultury; 5. Doskonała znajomość języka polskiego oraz łatwość pisania tekstów promocyjnych i komunikacyjnych; 6. Znajomość narzędzi do obsługi stron www (CMS WordPress, podstawy HTML) 7. Praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office; 8. Umiejętność pracy pod presją czasu; 9. Dobra organizacja pracy; 10. Zaangażowanie, rzetelność, systematyczność; 11. Dyspozycyjność; 12. Wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; portfolio prac