StPr/25/2210
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 352,50 PLN
Zakres obowiązków:
- Odbieranie i zarządzanie zapytaniami przychodzącymi za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i czatu - zapewnienie doskonałej obsługi klienta;
- Zapewnienie, że wszystkie interakcje są szczegółowo rejestrowane za pomocą systemu zarządzania sprawami organizacji;
- Zrozumienie różnych systemów HR, różnych powiązanych ról i obowiązków oraz przepływu danych między nimi;
- Skuteczne nadawanie priorytetów wszelkim pilnym, wrażliwym na czas lub krytycznym sprawom biznesowym;
- Skuteczne i odpowiednie postępowanie z wrażliwymi danymi i informacjami;
- Współpraca i skuteczna komunikacja z wewnętrznymi interesariuszami HR Support.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Doświadczenia w pracy w HR
Inne wymagania:
Doświadczenia w pracy w HR
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
Skierowanie z pok.103A