StPr/25/0654
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Help Desk First-Level-Support - pierwsza osoba kontaktowa przy pytaniach oraz problemach w zakresie IT oraz infrastruktury IT; zakładanie oraz realizacja ticketów;
zaopatrzenie w sprzęt, jego integracja oraz wsparcie w tym zakresie; Instalacje PC, notebooków oraz tabletów; zarządzanie Thin Clients Igel; budowa oraz instalacja miejsc pracy; wsparcie w zakresie Office M365; podstawowe wsparcie w zakresie SAP
Miejsce pracy:
PRZYJAŹNI 47A, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Pracodawca:
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- wykształcenie w obszarze IT, bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office), przyjazne usposobienie, praktyczne umiejętności w zakresie First-Level-Support, doświadczenie w pracy z systemami zgłoszeń (ticket) i zarządzania zasobami (asset), umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, Praca pon.-pt. 7.00-15.30 (godziny ramowe)
Inne wymagania:
wykształcenie w obszarze IT, bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office), przyjazne usposobienie, praktyczne umiejętności w zakresie First-Level-Support, doświadczenie w pracy z systemami zgłoszeń (ticket) i zarządzania zasobami (asset), umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, Praca pon.-pt. 7.00-15.30 (godziny ramowe)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Bytnar
Nr telefonu:
77 4060714
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail