StPr/25/0542
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
rozwiązywanie problemów związanych z infrastrukturą i systemami IT, wdrażanie systemów IT zgodnie z potrzebami, zgłaszanie nieprawidłowości, udział w realizowanych projektach, zarządzanie uprawnieniami w systemie HIS, obsługa i zarządzanie systemami kopii bezpieczeństwa, obsługa i zarządzanie systemami zapór sieciowych "UTM", obsługa i zarządzanie siecią komputerową, obsługa i zarządzanie infrastrukturą serwerowo-macierzystą, obsługa i zarządzanie systemami zainstalowanymi na serwerach, systemami do ochrony stacji roboczych i serwerów(klasy EDR lub XDR), obsługa i zarządzanie systemami do zarządzania bezpieczeństwem np.SIEM
Miejsce pracy:
JANA PAWŁA II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, powiat: tomaszowski, woj: łódzkie
Pracodawca:
TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- wiedza z zakresu zarządzania siecią komputerową, wiedza z zakresu konfiguracji polityk bezpieczeństwa na UTM (Fortigate), wiedza z zakresu obsługi i konfiguracji domen z rodziny Windows i Linux, wiedza z zakresu zarządzania i obsługi systemami do wirtualizacji- Promox oraz Vmware, wiedza z zakresu zarządzania systemami operacyjnymi serwerów z rodziny Linux i Windows, wiedza z zakresu konfiguracji i zarządzania tunelami VPN, np.IPSed.
Inne wymagania:
wiedza z zakresu zarządzania siecią komputerową, wiedza z zakresu konfiguracji polityk bezpieczeństwa na UTM (Fortigate), wiedza z zakresu obsługi i konfiguracji domen z rodziny Windows i Linux, wiedza z zakresu zarządzania i obsługi systemami do wirtualizacji- Promox oraz Vmware, wiedza z zakresu zarządzania systemami operacyjnymi serwerów z rodziny Linux i Windows, wiedza z zakresu konfiguracji i zarządzania tunelami VPN, np.IPSed.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Krzysztof Markiewicz
Wymagane dokumenty:
bez skierowania
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście