StPr/25/1260
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa techniczna, administracyjna, szkolenia z obsługi Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego ( SWD PRM) na poziomie administratora dysponenta.
Obsługa techniczna i utrzymanie ciągłości pracy sprzętu pracującego na rzecz SWD PRM tj. tablety z MS Windows, komputery stacjonarne z AIO, urządzenia drukujące, stacje dokujące, nadajniki GPS.
Obsługa techniczna i utrzymanie ciągłości pracy programów z rodziny Symfonia, CGM ( Finanse i księgowość, Kadry i Płace, Gospodarka Magazynowa, Stacja Kontroli Pojazdów).
Obsługa zgłoszeń serwisowych w formie telefonicznej oraz zgłoszeń online.
Redagowanie stron internetowych opartych na CMS. Redaktor BIP.
Wparcie pracowników Stacji Pogotowia Ratunkowego.
Inspektor Ochrony Danych Osobowych.
Praca na czas określony: 3 miesiące z możliwością przedłużenia.
Godzina zakończenia pracy: 14:35
Miejsce pracy:
Paderewskiego 5, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Oracle - SQL, obsługa komputera MS Office
- Wiedza techniczna umożliwiająca identyfikacje i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z MS Windows Umiejętność dobierania priorytetów zlecanych zadań Dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność Praca na podobnym stanowisku min 12 miesięcy
Inne wymagania:
Wiedza techniczna umożliwiająca identyfikacje i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z MS Windows Umiejętność dobierania priorytetów zlecanych zadań Dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność Praca na podobnym stanowisku min 12 miesięcy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
598414520
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail